تاپ خبر۲۴: مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملت همراه با رییس جمهوری برای افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی به بندر عسلویه، پایتخت انرژی ایران سفر کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل و محمد بیگدلی رییس هیات مدیره این بانک پس […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملت همراه با رییس جمهوری برای افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی به بندر عسلویه، پایتخت انرژی ایران سفر کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل و محمد بیگدلی رییس هیات مدیره این بانک پس از ورود به استان بوشهر، از پروژه در حال تکمیل فازهای ۲۱ و ۲۲ پارس جنوبی بازدید و با بخش های مختلف این پروژه ها آشنا شدند.
مدیران ارشد بانک ملت در ادامه سفر خود به استان بوشهر، در مراسم سخنرانی رییس جمهوری در محل افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی حاضر شدند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت تاکنون بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال ( ارزی و ریالی) در فازهای مذکور از طریق اعطای تسهیلات و انتشار اوراق مشارکت، سرمایه گذاری کرده است.
بر این اساس، بانک ملت سرمایه گذاری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری در فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی را نیز در دستور کار دارد که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.