تاپ خبر۲۴: شهردار کلان شهر کرج با تاکید براینکه بانک شهر طی سالیان گذشته زیر نظر بانک مرکزی و بر اساس مقررات عمومی قانون تجارت و مقررات بانکداری فعالیت کرده است، گفت:سرمایه این بانک نیز متعلق به مردم و شهرداری های شهرهای کشور است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی ، علی ترکاشوند در […]

تاپ خبر۲۴: شهردار کلان شهر کرج با تاکید براینکه بانک شهر طی سالیان گذشته زیر نظر بانک مرکزی و بر اساس مقررات عمومی قانون تجارت و مقررات بانکداری فعالیت کرده است،

گفت:سرمایه این بانک نیز متعلق به مردم و شهرداری های شهرهای کشور است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی ، علی ترکاشوند در همین رابطه افزود: شهرداری تهران همانند سایر شهرداری کلانشهر ها و برخی شهرهای دیگر یکی از سهامداران این بانک می باشد و فقط ۱۰ درصد سهام این بانک را در اختیار دارد و با این توضیحات تصور اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری تهران می باشد یک باور غلط عنوان کرد.

وی با اشاره به میزان ۷ درصدی سهام شهرداری کلانشهر کرج در بانک شهر افزود بانک شهر متعلق به تمام شهرداری های شهرهای کشور است و گفت: طی چند سال گذشته این بانک توانسته بسیاری از نیازهای شهرداری های کشور را رفع کند و فعالیت این بانک محدود به پایتخت یا شهر خاصی نمی باشد.

ترکاشوند تصریح کرد: همکاری شهرداری کلان شهر کرج با بانک شهر و استفاده از تسهیلات این بانک نیز نقش به سزایی در پیشرفت پروژه های عمرانی و فرهنگی مرکز استان البرز داشته است.

شهردار کلان شهر کرج با تاکید بر اینکه هم اکنون بانک شهر، اصلی ترین حامی پروژه های شهری کلانشهرهاست، خاطرنشان کرد:شهرداری کرج به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک شهر، بر ارتقاء تعامل و مشارکت با این بانک در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تاکید دارد.