تاپ خبر۲۴: سایت مستقل امور سهام بانک شهر با هدف نوآوری و تسهیل در ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به سها‌م‌داران و مشتریان، راه‌اندازی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، مدیر امور سهام این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: سایت مستقل این مدیریت، متشکل از هشت بخش است که با […]

تاپ خبر۲۴: سایت مستقل امور سهام بانک شهر با هدف نوآوری و تسهیل در ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به سها‌م‌داران و مشتریان، راه‌اندازی شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، مدیر امور سهام این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: سایت مستقل این مدیریت، متشکل از هشت بخش است که با هدف صرفه‌جویی در زمان و ارائه خدمات به صورت غیر‌حضوری، در زمینه‌های مورد نیاز سهام‌داران، راه‌اندازی شده است.
نجاری با اشاره ویژگی‌های این سایت خاطر‌نشان کرد: در سایت امور سهام، اطلاعات مورد نیاز سهام‌داران شامل اهداف و برنامه‌ها، پورتال سهام‌داران، پورتال به‌روزرسانی اطلاعات سهام‌داران، تالار اختصاصی معاملات بورس، اطلاعات مالی اعم از تغییرات سرمایه، درصد مالکیت سهام‌داران، میزان سود تخصیصی، اخبار مجامع عادی و فوق‌العاده، اخبار و اطلاعیه‌های امور سهام، منابع آموزشی جهت سهام‌داران که شامل سئوالات متداول سهام‌داران و آشنایی سهام‌داران با مفاهیم بازار سرمایه، آموزش گام به گام بورس، مطالب آموزشی، مقالات مرتبط با بازار سرمایه، سایت‌های مرتبط، اطلاعات تماس و ارتباط با مدیریت امور سهام و مطالب مفید دیگری قرار گرفته است.
به گفته وی، سهام‌داران بانک شهر برای دسترسی به این سایت، می‌توانند به صفحه اصلی سایت بانک شهر، قسمت امور سهام‌داران مراجعه کنند.