تاپ خبر۲۴: افزایش کاربرد تلفن‌های همراه هوشمند، باعث شده تا این روزها پخش موسیقی یا رادیو به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث، تبدیل به یکی از نیازهای جدی کاربران این تلفن‌ها شود، نیازی که طبیعتا تمایل تولیدکنندگان سیستم‌های صوتی و تصویری را نیز به تولید این‌گونه دستگاه‌ها افزایش داده است. شرکت سامسونگ الکترونیکس از […]

تاپ خبر۲۴: افزایش کاربرد تلفن‌های همراه هوشمند، باعث شده تا این روزها پخش موسیقی یا رادیو به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث، تبدیل به یکی از نیازهای جدی کاربران این تلفن‌ها شود، نیازی که طبیعتا تمایل تولیدکنندگان سیستم‌های صوتی و تصویری را نیز به تولید این‌گونه دستگاه‌ها افزایش داده است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس از معتبرترین برندهایی است که سیستم‌های صوتی با قابلیت پخش صدا به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث را در چهار رده محصولی و با نام ‌ساندبار (Soundbar) به بازار ایران معرفی کرده است.

در میان چهار مدل ساندباری که سامسونگ به بازار معرفی کرده است، به نظر می‌رسد رده ارزان قیمت محصول (HW-H360) گزینه مناسبی برای اتاق شخصی و اتاق کار افراد باشد. به وسیله این محصول امکان پخش موسیقی به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث وجود دارد. پورت USB نیز امکان دیگری است که در صورت تمایل به پخش موسیقی از روی حافظه خارجی یا فلش، برای کاربر در نظر گرفته‌شده است.

از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به پخش صدای تلویزیون به صورت بی‌سیم اشاره کرد. خروجی صدای ساندبار سری سه با ۱۲۰ وات قدرت، صدایی بهتر و رساتر از صدای تلویزیون‌های رده ارزان قیمت و میانی، در خدمت کاربر قرار می دهد.

ضمن اینکه وضوح صدا در ساندبار به مراتب بهتر از صدای تلویزیون است.  ویژگی‌های جانبی مانند قابلیت نصب بر روی دیوار، روشن شدن با تلفن همراه، آمپلی فایر کریستالی و … در کنار قیمت مناسب ساندبار سری سه، خبر از ورود محصول مناسبی به بازار داده که پیش‌بینی می‌شود تقاضای خوبی داشته و محبوبیت قابل توجهی برای خود ایجاد کند.