تاپ خبر۲۴:در نمایشگاه CES، سامسونگ از تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل F8880 که اولین تلویزیون مجهز به پردازنده ۴ هسته ای است، رونمایی کرد. اولین نکته‌ای که نمایشگاه CES به ما یادآور شد، این بود که سال ۲۰۱۳ سال تلویزیون‌های هوشمند خواهد بود. تلویزیون فوق باریک ال ای دی هوشمند مدل F8880 ، کیفیت […]

تاپ خبر۲۴:در نمایشگاه CES، سامسونگ از تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل F8880 که اولین تلویزیون مجهز به پردازنده ۴ هسته ای است، رونمایی کرد. اولین نکته‌ای که نمایشگاه CES به ما یادآور شد، این بود که سال ۲۰۱۳ سال تلویزیون‌های هوشمند خواهد بود. تلویزیون فوق باریک ال ای دی هوشمند مدل F8880 ، کیفیت تصویر فول اچ دی (۱۰۸۰p) ارائه کرده، سه بعدی بوده و مجهز به فناوری تنظیم نقطه ای نور پیشرفته (Micro Dimming) جهت ارائه کنتراست بهتر می باشد. تلویزیون مدل F8880 در  اندازه‌های ۴۶ و ۵۵  اینچ و بالاتر به بازار معرفی شده و جهت خرید در دسترس شما قرار دارد.

اولین ویژگی که پس از روشن کردن دستگاه به چشم می خورد، اسمارت هاب دو پنل این دستگاه می باشد. با استفاده از ریموت کنترل هوشمند و کاربری آسان، حرکت بین پنل ها و منوهای مختلف تلویزیون با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.

با کمک برنامه هایی مانند اسکایپ می توانید از دوربین ویژه این تلویزیون نیز جهت برقراری تماس ویدیویی در حالی که روی مبلمان خود نشسته اید، استفاده کنید. این دوربین نسبت به سال گذشته از رزولوشن بالاتری بهره برده و کیفیت تصویر شما را بر اساس نور اتاق بخوبی تنظیم می کند. بدین ترتیب که فردی که با او ارتباط تصویری برقرار کرده‌اید، همیشه و در هر شرایط نور اتاق می تواند تصویر شما را به خوبی ببیند، حتی اگر روشنایی و نور اتاق بسیار کم باشد. برای دوربین این تلویزیون محلی در نظر گرفته شده که مواقعی که نیاز به استفاده از دوربین نداشته باشید می توانید آن را  پنهان کنید.

اسمارت هاب ۲۰۱۳ سامسونگ دارای ۲ پنل است. پنل چندرسانه ای امکان پخش فیلم، عکس و موسیقی از روی حافظه خارجی (USB) یا کامپیوتری که به شبکه متصل شده باشد را می دهد. این فایل ها می توانند با فرمت های مختلف مانند Divx، MKV، MOV و غیره باشند و دیگر نیازی به تغییر کد و فرمت فایل های خود را نخواهید داشت. تصویری که روی پنل چندرسانه ای نمایش داده می شود، بستگی به این دارد که چه نوع حافظه خارجی یا کامپیوتری به تلویزیون وصل شده باشد. همچنین  پنل برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها) برنامه های متنوع و گوناگونی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

سامسونگ از فناوری تنظیم نقطه ای نور (Micro Dimming) در این مدل استفاده کرده که این فناوری با کنترل قسمت های مختلف پنل به صورت مجزا و جداگانه و تنظیم دقیق نور در هر بخش، بهترین کنتراست را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین مدل هوشمند F8880 سامسونگ، از پردازنده ۴ هسته ای بهره می برد که این پردازنده سرعت عملکرد دستگاه و وب گردی را تا ۳ برابر مدل های پیشین افزایش داده است. این پردازنده ۴ هسته ای موجب بهبود عملکرد دستورات صوتی و حرکتی جدید تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز شده است.

طراحی فوق باریک مدل F8880 خود زیبایی خاص خود را داشته و تقریبا همان طرحی است که تلویزیون های مدل های سال ۲۰۱۲ را بسیار مشهور کرده بود. برای پایه مدل F8880 نیز طرح جدیدی ارائه شده که بسیار جذاب و زیباست که طراحی هلال نیمه ماه در آب را در ذهن تداعی میکند.