تاپ خبر۲۴: :شرکت سامسونگ سه سرویس جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را در CES 2017 معرفی کرد. این سرویس‌ها شامل ورزش، موسیقی و TV Plus هستند که محتوایی خاص را بر اساس ترجیحات فردی از طریق پلتفرم هاب هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وونگ جین لی، معاون اجرایی مدیر تجارت نمایشگرهای بصری سامسونگ می‌گوید: […]

تاپ خبر۲۴: :شرکت سامسونگ سه سرویس جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را در CES 2017 معرفی کرد.

این سرویس‌ها شامل ورزش، موسیقی و TV Plus هستند که محتوایی خاص را بر اساس ترجیحات فردی از طریق پلتفرم هاب هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
وونگ جین لی، معاون اجرایی مدیر تجارت نمایشگرهای بصری سامسونگ می‌گوید: «در سامسونگ یکی از اولویت‌های اصلی ما این است که هماهنگی نزدیکی با نیاز و خواست مشتری از ابزارهای دیجیتالی‌شان داشته باشیم. با توجه به این مسئله، ما همچنان به نوآوری در تلویزیون‌های هوشمند خود ادامه می‌دهیم تا تجربه‌ای را در محتوای آن ایجاد کنیم که مشتریان ما انتظار آن را از سامسونگ دارند.»
سرویس «ورزش» تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اطلاعات زمانی بازی تیم‌های مورد علاقه، محل برگزاری و نتیجه آن را به صورت یک صفحه کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به‌جای آنکه برای یافتن اطلاعات یک بازی مهم بین هزاران صفحه سرگردان شویم، تمای جزئیات در رابط کاربری خاص «ورزش» قابل مشاهده خواهد بود.
سامسونگ به دنبال توسعه بیشتر بازه محتوایی ارائه شده در بخش سرویس «ورزش» خود با افزودن محتوا از طریق همکاری با شبکه‌های ورزش NBC، UFC و غیره است.
سرویس «موسیقی» سامسونگ به کاربران تلویزیون هوشمند امکان می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در بخش live TV جستجو کرده یا آن را در مستقیما در برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنند. «موسیقی» همچنین پیشنهاداتی را در بخش «Preview» در رابط کاربری Smart Hub برای مصرف‌کنندگان نمایش می‌دهد تا به خواست خود موسیقی جدیدی را پیدا و اجرا کنند.
سرویس «موسیقی» هم‌اکنون محتوای خود را از هشت برنامه همکار یعنی Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon و Bugs دریافت می‌کند. این سرویس در ابتدا در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا ارائه خواهد شد.
نهایتا اینکه «TV Plus» قرار است کانال‌هایی را مبتنی بر IP در بخش سرویس محتوای تجاری خود در برنامه «راهنمای برنامه الکترونیک هوشمند» (EPG) ارائه کند. مشتریان سامسونگ دیگر نیاز ندارند منتظر بمانند تا شبکه‌های کابلی قسمت‌های مختلف سریال‌های مورد علاقه‌شان را به‌صورت پشت سر هم پخش کنند و می‌توانند فورا با مراجعه به کانال TV Plus آن را تماشا کنند.
سامسونگ برای اولین بار TV Plus را در آسیای جنوب شرقی راه‌اندازی کرد اما اکنون این سرویس در آمریکا نیز در دسترس است و از ماه آوریل ۲۰۱۷ در اروپا هم عرضه خواهد شد. سامسونگ برای عرضه برنامه‌های پرمیم T-VOD خود در آمریکا و اروپا قرار است به ترتیب با شرکت‌های Fandangoو Rakuten همکاری کند و شرکت Funke نیز محتوای لازم A-VOD را برای کشور آلمان عرضه خواهد کرد.