تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ساخت یک باب مدرسه در روستای حمیران بندرلنگه را آغاز کرد.       به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسم آغاز ساخت این مدرسه، جمعی از مدیران و مسئولان استانی از جمله معاون کل آموزش و پرورش استان، رییس آموزش‌و پرورش بندر لنگه، […]

تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ساخت یک باب مدرسه در روستای حمیران بندرلنگه را آغاز کرد.      
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسم آغاز ساخت این مدرسه، جمعی از مدیران و مسئولان استانی از جمله معاون کل آموزش و پرورش استان، رییس آموزش‌و پرورش بندر لنگه، رییس تجهیز مدارس استان، برخی از خیرین مدرسه‌ساز و مدیران این بانک حضور داشتند.
بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد قصد دارد ۵ باب مدرسه در سال ۱۳۹۳ و بیش از ۳۶ باب دیگر به مناسبت ۳۶ امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در مناطق محروم کشور ساخته و گامی موثر در جهت پیشبرد آموزش و افزایش کیفیت آن در کشور بردارد. همچنین بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود از ساخت ۷ باب کتابخانه عمومی در استان اردبیل و سایر مناطق کشور و خانه‌های بهداشت در مناطق محروم حمایت کرده‌است.
گفتنی است این مدرسه تا اوایل تابستان، آماده استفاده دانش‌آموزان خواهد شد.