به گزارش خبرنگار تاپ خبر ۲۴،علیرضا برنجی باقری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات خودروی رفاه ایرانیان در نخستین نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه های این شرکت برگزار شد ،گفت: زمان انتظار امداد خواهان در نوروز ۹۱ به صورت میانگین ۳۰ دقیقه در کشور خواهد بود. مدیرعامل این شرکت با اشاره به آغاز فعالیت های شرکت فوق در سال ۸۶ […]

به گزارش خبرنگار تاپ خبر ۲۴،علیرضا برنجی باقری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات خودروی رفاه ایرانیان در نخستین نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه های این شرکت برگزار شد ،گفت: زمان انتظار امداد خواهان در نوروز ۹۱ به صورت میانگین ۳۰ دقیقه در کشور خواهد بود.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به آغاز فعالیت های شرکت فوق در سال ۸۶ عنوان کرد: این شرکت به منظور ارائه خدمات متنوع خودرویی و ایجاد سفری ایمن برای شهروندان و شرکت های خودروساز خارجی فعالیت خود را آغاز و به مرور ارائه خدمات را افزایش داد.

وی در خصوص پوشش ارائه خدمات امدادی به خودروهای مختلف عنوان کرد: با توجه به جای خالی ارائه خدمات امدادی به خودروهای خارجی و وارداتی در سطح کشور این شرکت فعالیت خود را با محوریت امدادرسانی به شرکت های مختلف واردکننده خودرو و نمایندگی ها آغاز کرد در این راستا هم اکنون با شرکت هایی چون زاگرس خودرو، مدیران خودرو، آسا موتور، و نگین خودرو برای ارائه خدمات امدادی همکاری داریم.

برنجی باقری با اشاره به ارائه خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی در سراسر کشور عنوان کرد: به ناوگان امداد خودروی رفاه ایرانیان در طرح امداد نوروزی بالغ بر ۶۸۰ دستگاه خودرو امدادی، تعداد ۱۳۵ کانکس و چادر امدادی در سراسر کشور امداد رسانی فنی خواهد داشت .

به گفته وی در ایام نوروز ۹۱ شرکت‌هایی که با این گروه همکاری دارند می‌توانند از ۲۵ تا ۲۰ فروردین خدمات رایگان دریافت کنند.

وی اولویت این شرکت را انجام تعمیرات فنی در محل عنوان کرد و افزود: اولویت دوم ما اعزام خودرو به تعمیرگاه است.

مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان در پایان متذکر شد امدادخواهان در صورت نیاز به خدمات فنی در سراسر کشور می توانند ۶۴۰۲۶ ارتباط برقرار کرده و خدمات فنی دریافت کنند.