تاپ خبر24:مدیران ارشد بانک ملی ایران در مراسم تکریم و تجلیل از رییس سابق اداره امور شعب استان کرمان و معارفه ریاست جدید این اداره امور بر لزوم جانشین پروری و شایسته سالاری به عنوان عامل اصلی ایجاد تحول و حرکت رو به رشد در این بانک تاکید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک در این مراسم بهبود مداوم شاخص ریسک نقدینگی با استفاده از طرح ها و خدمات مالی جدید را ضرورت و نیاز امروز بانک و شرط اصلی تحقق وجه تسمیه نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این مهم با توجه به ابلاغ اهداف در حوزه جذب منابع صرفا در سایه برنامه ریزی مدون و منسجم برای یکایک واحدها محقق خواهد شد.

وی بر ضرورت افزایش دانش تخصصی مدیران و کارکنان در کلیه سطوح تاکید کرد و ادامه داد: این امر عامل اصلی ایجاد تحول و حرکت رو به رشد در بانک ملی ایران خواهد بود.

مونسان در ادامه مشتری مداری و حفظ و جذب مشتریان کلان در بانک خصوصا فعالان بخش صنعت و تولید را از اولویت های بانک و ضرروتی اجتناب ناپذیر در مسیر افزایش سهم بانک در بازار عنوان کرد.

در ادامه مراسم، فرهاد معقول عضو هیئت عامل و معاون منابع انسانی بانک نیز وجود فضای وفاق و همدلی در سازمان در کنار توجه ویژه به موضوع جانشین پروری و شایسته سالاری را از لوازم اصلی بهره وری نیروی انسانی در سازمان و استفاده بهینه از استعداد و توانمندی های کارکنان دانست و از استخدام نیروهای جدید در بانک به منظور جبران کسری کادر موجود و رفع مشکلات کمبود منابع انسانی بویژه در واحدهای صف خبر داد.

همچنین بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور بر ضرورت بهبود جایگاه اداره امور شعب استان کرمان با بهره مندی از تمام امکانات و ظرفیت نیروهای توانمند و نخبه تاکید کرد و گفت: حفظ انگیزش و تعلق خاطر کارکنان نسبت به سازمان از وظایف اصلی مدیران است.

جاوید قوامی ریاست سابق اداره امور شعب کرمان نیز به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره امور پرداخت.

در پایان این مراسم نیز عبدالله آبسواران رئیس جدید اداره امور شعب استان کرمان عدالت محوری و شایسه سالاری در حوزه منابع انسانی را از اصول اصلی مدیریت در این حوزه دانست و بر لزوم تربیت مدیران توانمندی که در آینده بتوانند به شایستگی مدیریت بخش های مختلف بانک را عهده دار شوند، تاکید کرد.