تاپ خبر۲۴: مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به رکود‌زنی تراکنش‌ها در روز نهم نمایشگاه کتاب گفت: میزان جابه‌جایی پول و همچنین تراکنش‌ها در این روز، بی‌سابقه بوده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، مسعود خاتونی با اشاره به میزان تراکنش‌های انجام شده در خلال برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی […]

تاپ خبر۲۴: مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به رکود‌زنی تراکنش‌ها در روز نهم نمایشگاه کتاب گفت: میزان جابه‌جایی پول و همچنین تراکنش‌ها در این روز، بی‌سابقه بوده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، مسعود خاتونی با اشاره به میزان تراکنش‌های انجام شده در خلال برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، گفت: تا پایان نهمین روز نمایشگاه کتاب، یک میلیون و ۲۷۶هزار و ۹۷۹ تراکنش صورت گرفته که این میزان در طول سال‌های برگزاری نمایشگاه کتاب بی‌سابقه بوده است.
خاتونی با بیان اینکه ۲۰هزار و ۲۲۱تراکنش از طریق سیستم آپ صورت گرفته است، افزود: کل مبلغی که تا پایان روز گذشته به واسطه حوزه پرداخت الکترونیکی انجام شده ۶۱۰میلیارد و ۵۸۰میلیون ریال بوده است.
وی ادامه داد: در حوزه بُن‌کارت‌ها تا ظهر امروز(۲۴ اردیبهشت)، ۲۶۲هزار و ۴۷۸بُن‌کارت صادر شده که از این تعداد ۴۴هزار و ۱۷۵قطعه از طریق کیوسک و ۱۴۵هزار و ۴۲۶قطعه از طریق شعب صادر شد.
خاتونی افزود: از میان بُن‌کارت‌های صادر شده تعداد ۱۷۰هزار و ۵۸۸قطعه بُن‌کارت دانشجویی و ۲۸هزار قطعه نیز دانش‌آموزی توزیع شده است.
وی ادامه داد: روز گذشته(۲۳ اردیبهشت) ۲۷۵هزار و ۵۰۸ تراکنش انجام شده که از این تعداد ۲۳۵هزار و ۱۹۹تراکنش مالی بوده که مبلغ ۱۰۲میلیارد ریال جا‌به‌جایی را به همراه داشته و این رکورد، در کل دوران برگزاری نمایشگاه در سال‌های گذشته، بی‌سابقه بوده است.