تاپ خبر۲۴: چهارمین «همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت»، بهمن‌ماه سال جاری، در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این همایش که با حضور بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فن‌آوری اطلاعات برگزار گردید، بانک آینده نیز با حضوری فعال در نمایشگاه جانبی این همایش، آخرین دستاوردهای خود، در زمینه بانکداری الکترونیکی و فن‌آوری […]

تاپ خبر۲۴: چهارمین «همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت»، بهمن‌ماه سال جاری، در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این همایش که با حضور بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فن‌آوری اطلاعات برگزار گردید، بانک آینده نیز با حضوری فعال در نمایشگاه جانبی این همایش، آخرین دستاوردهای خود، در زمینه بانکداری الکترونیکی و فن‌آوری اطلاعات را در معرض توجه بازدیدکنندگان قرار داد.

در این همایش تخصصی، هم‌چنین از نسخه جدید «همراه‌کارت بانک آینده» با حضور جمعی از بازدیدکنندگان و اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک، رونمایی به‌عمل آمد.

این محصول نوآورانه بانک آینده، به‌عنوان نخستین نرم‌افزار همراه‌بانک کشور برای انجام امور بانکی، هر سه نسخه «سیستم‌عامل تلفن‌ها» و «تبلت‌های هوشمند اندروید»، (iOS) و «ویندوزفون» را پشتیبانی ‌می‌نماید که پیش از این، از قابلیت‌هایی اوّلیه به‌شرح زیر برخوردار بوده است:

  1. دریافت موجودی تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب.
  2. پرداخت تمام قبوض با استفاده از بارکدخوان توسط تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب.
  3. امکان انتقال وجه کارت‌به‌کارت از بانک آینده به تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب.
  4. خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب.
  5. دریافت صورت‌حساب سه گردش آخر کارت بانک آینده.

این در حالی است که بانک آینده در راستای تحقق اصل نوآوری در ارزش و با دریافت بازخورد از مشتریان محترم، همواره سعی در بهبود خدمات بانک داشته است. به‌همین منظور، نسخه جدید همراه‌کارت بانک‌آینده با برخورداری از امکاناتی جدیدتر نسبت به نسخه قبلی، طراحی و هم‌اکنون از طریق تارگاه بانک (www.ba24.ir) و یا سامانه بازار (ویژه گوشی‌های اندروید) قابل دریافت است.

ویژگی‌های نسخه جدید همراه‌کارت

بعد از انجام هر یک از تراکنش‌های انتقال وجه، پرداخت قبض و خرید شارژ، در قسمت پایین رسید، امکان بهره‌گیری از موارد زیر برای کاربر فراهم است:

  • ذخیره شماره‌های پرکاربرد

متناسب با نوع تراکنش، امکان ذخیره شماره کارت یا شناسه قبض و یا شماره تلفن همراه جدید را برای استفاده در تراکنش‌های بعدی برای شما فراهم می‌آورد.

  • ارسال رسید با پیامک

گزینه پیام کوتاه، ارسال رسید تراکنش از طریق پیام کوتاه به شماره همراه مورد نظر را ممکن می‌سازد.

اشتراک رسید تراکنش در نرم‌افزارهای ارتباط‌جمعی، به‌وسیله کلید «اشتراک» می‌توان یک تصویر از رسید تراکنش را از طریق پست الکترونیکی یا سایر نرم‌افزارهای اشتراک‌گذارِ تصویرِ اینترنتی مانند: وایبر و … به سایرین ارسال نمود.

  • موجودی

موجودی حساب متصل به هر یک از کارت‌های شتابی شما را نمایش خواهد داد.

  • صورت‌حساب

سه تراکنش آخر حسابِ کارت بانک آینده خود را مشاهده خواهید نمود.

  • انتقال وجه

انتقال وجه کارت‌به‌کارت (به‌شرط مبدأ بودن کارت بانک آینده) به تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب.

  • پرداخت قبض

امکان پرداخت قبوض از طریق شناسه قبض و پرداخت و یا بارکد، به‌وسیله هر یک از کارت‌های عضو شتاب.

  • خرید شارژ

شارژ نمودن هر یک از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، همراه اول و رایتل، به‌صورت مستقیم و آنی با استفاده از تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب، بدون نیاز به وارد نمودن رمز شارژ.

یادآور می‌شود؛ استفاده از خدمات قابل ارائه در سامانه‌های مبتنی بر «موبایل‌بانک» در دیگر بانک‌‌های کشور، مستلزم افتتاح حساب و دریافت رمز همراه‌بانک می‌باشد؛ این در حالی است که سامانه «همراه‌کارت‌ بانک آینده» با داشتن ظاهری بسیار کاربرپسند و کاربردی آسان، این امکان را برای تمام مشتریان بانک‌های عضو شبکه سراسری شتاب فراهم نموده تا با داشتن حداقل یک کارت بانکی عضو شتاب، قادر به انجام تراکنش‌های مالی خود باشند.

گفتنی است؛ در نمایشگاه تخصصی این همایش، غرفه بانک آینده در اقدامی خلاقانه، اقدام به گردآوری ایده‌های برتر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، در قالب طرحی نمادین با شعار «یک مداد بردار و ایده خودت را بنویس» نمود که بر اساس آن، بازدیدکنندگان می‌توانستند ایده خود را بر روی برگه‌های مربوط نوشته و در صندوقی که بدین‌منظور تعبیه شده بود، بیاندازند. پس از بررسی موارد مطرح، صاحبان ایده‌های برتر می‌توانند طبق برنامه و زمان‌بندی که متعاقباً به اطلاع ایشان خواهد رسید، با حضور در ساختمان مرکزی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، به تبیین و دفاع از ایده خود بپردازند.