تاپ خبر۲۴ : ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، اهمیت ویژه ای برای باشگاه ورزش های الکترونیکی قائل است. در ایران نیز، دفتر ایسوس با همکاری مجموعه های ورزشی، توانسته آنچه را که در کشورهای دیگر با استاندارد ROG شناخته می شود، در مجموعه های شاخص خود در دسترس گیمرها قرار دهد. در سال ۲۰۱۸ ایسوس نخستین […]

تاپ خبر۲۴ : ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، اهمیت ویژه ای برای باشگاه ورزش های الکترونیکی قائل است.

در ایران نیز، دفتر ایسوس با همکاری مجموعه های ورزشی، توانسته آنچه را که در کشورهای دیگر با استاندارد ROG شناخته می شود، در مجموعه های شاخص خود در دسترس گیمرها قرار دهد.
در سال ۲۰۱۸ ایسوس نخستین مجموعه استاندارد خود را در تهران با نام ROG Arena افتتاح کرد و حالا در استان البرز، دومین مجموعه با استاندارد ROG و نخستین باشگاه ورزش های الکترونیکی ROG را با همکاری مجموعه Tec Caf معرفی کرد.

در پنج شنبه گذشته، در مهرشهر کرج، در باشگاه ورزش های الکترونیکی Tec Caf، گیمرها طی یک دورهمی ویژه آغاز همکاری ایسوس و هلدینگ ترنج را جشن گرفتند.

در شروع مراسم، جناب آقای علی هادی، مدیر مجموعه هلدینگ ترنج ضمن تشکر از ایسوس و حاضرین، آغاز رسمی همکاری مجموعه Tec Caf و ROG را اعلام نمودند:

“… مفتخریم که شروع همکاری مجموعه ورزش های الکترونیکیTec Caf با برند نخست گیمینگ جهان یعنی ROG را جشن می گیریم. در مجموعه Tec Caf ما محیطی سالم و ورزشی را برای گیمرها و خانواده ها مهیا کرده ایم تا فرهنگ صحیح گیمینگ مطابق با استاندارد های روز را در اختیارتان قرار دهیم. نام این مجموعه از دو کلمه Technology و Café برگرفته شده است. در Tec Cafعلاوه بر استفاده از آخرین فناوری های روز مرتبط با گیمینگ، یک کافه مجهز وجود دارد که امکان استفاده در زمینه های فرهنگی نیز فراهم است. در این محیط خانواده ها می توانند علاوه بر استفاده از تجهیزات گیمینگ کامپیوتری، از کافه کتاب، بازی های ذهنی، و کافی شاپ سرد و گرم مجهز استفاده کنند… در این مجموعه تمامی سبک های رایج از سیستم های VR تا بازی های آنلاین مبتنی بر کنسول وPC در دسترس بوده و از آخرین تجهیزات معرفی شده برند های معتبر استفاده می شود… در این مجموعه مطابق با استاندارد ROG، یک اتاق ROG+ وجود دارد که از نمایشگر های رده بالای ROG، و آخرین تجهیزات معرفی شده ROG تجهیز شده و کاربران می توانند با استفاده از این تجهیزات، به صورت حرفه ای از آنها استفاده کنند…”

سپس سرکار خانم عباسی، مدیر مارکتینگ دفتر ایسوس، ضمن تشکر از مجموعه Tec Caf، به بیاناتی در زمینه اهداف ایسوس در ایران صحبت نمودند:

“… همانطور که مستحضرید ایسوس بیش از ۱۵ سال در ایران فعال است و در سال های اخیر، توجه ویژه ای به گیمینگ در کشور دارد. به همین منظور در سال میلادی جاری، فعالیت های بیشتری در زمینه گیمینگ از ROG شاهد خواهیم بود… بعد از رویداد بزرگ WSEGامسال، ایسوس با حمایت از استریمر های ایرانی، سعی در ایجاد محیطی تعاملی برای جامعه گیمینگ کرده است. مجموعه های با کیفیت نظیر Tec Caf نیز به پیشرفت صنعت گیمینگ کمک می کند و ما هم سعی بر این داریم تا با جامعه گیمینگ رابطه نزدیکتری را خلق کنیم. یکی از اهداف ما سعی در ایجاد مجموعه های استاندارد این چنینی در جای جای ایران  است و دفتر ایسوس از مجموعه های دیگر دعوت می کند تا به مجموعه های استاندارد ROG بپیوندند…”

سپس از طرف دفتر ایسوس لوح استاندار ROG به مدیریت مجموعه اهدا گردید تا شروع این فعالیت رسمی گردد.

پس از آن نیز آقای مسلمی، مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس با دعوت از استریمر های مطرح ایرانی، در یک بحث چالشی فناوری های ویژه سخت افزار گیمینگ ROG را برای حاضرین شرح دادند.

در انتها نیز به صورت نمادین، کیک ویژه ROG  و Tec Caf توسط آقای هادی برش خورد تا شیرین آن برای جامعه گیمینگ کشور پایدار باشد.