تاپ خبر۲۴:مانیتورهای پیشرفته IPS با Refresh Rate ۲۴۰ هرتز، نسل تازه‌ای از سرعت بازی را به ارمغان می‌آورند. در نمایشگاه IFA 2019، بازدیدکنندگان برای اولین بار شاهد مدل توسعه‌یافته مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی خواهند بود که با پنل IPS یک میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از NVIDIA® G-SYNC عرضه خواهد شد که به شکل ویژه برای گیمرهای […]

تاپ خبر۲۴:مانیتورهای پیشرفته IPS با Refresh Rate ۲۴۰ هرتز، نسل تازه‌ای از سرعت بازی را به ارمغان می‌آورند.

در نمایشگاه IFA 2019، بازدیدکنندگان برای اولین بار شاهد مدل توسعه‌یافته مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی خواهند بود که با پنل IPS یک میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از NVIDIA® G-SYNC عرضه خواهد شد که به شکل ویژه برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی‌شده‌اند. جدیدترین عضو گروه پیشرو نمایشگرهای گیمینگ IPS ال‌جی برای اولین بار از ۶ تا ۱۱ سپتامبر در برلین رونمایی خواهد شد. طی سه‌ماهه‌ چهارم سال جاری، عرضه تجاری این مانیتورها در بازارهای منتخب اروپا و آمریکای شمالی آغاز می‌گردد.
تمامی مانیتورهای UltraGear ال‌جی به‌گونه‌ای تنظیم‌شده‌اند که با کیفیت تصاویر خارق‌العاده خود تجربه بازی هیجان‌انگیزی را خلق کنند و اکنون به زمان پاسخگویی حیرت‌انگیزی دست‌یافته‌اند. جدیدترین UltraGear ال‌جی، مانیتور IPS بازمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای خاکستری به خاکستری (GTG) است که اکنون سریع‌ترین نرخ نوسازی (۲۴۰ هرتز) را هم دارد. این مانیتور سرعت لازم برای پیروزی دربازی‌های بسیار سریع امروزی را فراهم می‌آورد.
این مانیتور ۲۷ اینچ به لطف نمایشگر پیشرفته IPS ال‌جی با کیفیت تصویر فوق‌العاده‌اش کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نمایشگرهای IPS ال‌جی به تولید تصاویر Full HD بسیار واقعی بارنگ‌هایی غنی و طبیعی با کنتراست بالا و زاویه دید گسترده مشهور هستند. این مانیتورها از HDR 10 پشتیبانی نموده و به لطف سازگاری با NVIDIA G-SYNC و Adaptive-Sync تصاویری صاف و عاری از تاری و وقفه را ارائه می‌کنند‌. مانیتورهای جدید ال‌جی تعادل خوبی بین کار آیی و قیمت را برای گیمرهای حرفه‌ای تأمین می‌کنند.
مانیتور ۲۷GN750 ال‌جی و مدل‌های قدیمی‌تر ۳۸GL950G و ۲۷GL850، هر سه از تکنولوژی Nano IPS بهره می‌برند که با بازتولید رنگ‌هایی دقیق و تأمین طیف رنگی گسترده می‌توانند بیش از ۹۸ درصد فضای رنگ استاندارد DCI-P3 را پوشش دهند. با تصاویر رزولوشن بالا و عاری از لرزش و زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع به همراه نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی (که در مدل ۳۸GL950G می‌تواند تا ۱۷۵ هرتز اورکلاک شود) مانیتورهای UltraGear Nano IPS می‌توانند عملکرد و قابلیت‌هایی را فراهم آورند که به گیمرها اجازه عکس‌العمل‌های زنده را می‌دهد. مدل ۲۷GL850 با تکنولوژی NVIDIA G-SYNC سازگار بوده و از HDR 10 پشتیبانی می‌کند. درحالی‌که مدل ۳۸GL950G علاوه بر پشتیبانی از پردازنده‌های NVIDIA G-SYNC و VESA DisplayHDR™ ۴۰۰، گواهی تأییدیه NVIDIA را هم کسب نموده است.
تمامی مانیتورهای سری UltraGear با امکانات ویژه گیم همچون حالت Dynamic Action Sync و Black Stabilizer و Crosshair ارائه می‌گردند که Crosshair برای بهبود دقت در بازی‌های FPS (تیراندازی اول‌شخص) طراحی‌شده است.
افراد علاقه‌مند از ششم تا یازدهم سپتامبر می‌توانند با مراجعه به غرفه ال‌جی در سالن ۱۸ نمایشگاه IFA، مانیتورهای برق‌آسای جدید ال‌جی را مشاهده کنند، محصولی که هر گیمر جدی و حرفه‌ای باید یکی از آن‌ها را داشته باشد. فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه IFA را با هشتگ LGIFA2019 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.