تاپ خبر۲۴ : ایسوس ارزشمندترین برند تایوانی، به تازگی در زمینه محصولات شبکه، آخرین فناوری اختصاصی خود را در ایران به طور رسمی با مجموعه آونگ برای فروشندگان برتر محصولات شبکه خود رونمایی کرد. محصولات شبکه ایسوس که عمده هدف بازار محصولات رده بالا و رده میانی است، با رشد چشمگیر تنوع سبد کالایی خود […]

تاپ خبر۲۴ : ایسوس ارزشمندترین برند تایوانی، به تازگی در زمینه محصولات شبکه، آخرین فناوری اختصاصی خود را در ایران به طور رسمی با مجموعه آونگ برای فروشندگان برتر محصولات شبکه خود رونمایی کرد.

محصولات شبکه ایسوس که عمده هدف بازار محصولات رده بالا و رده میانی است، با رشد چشمگیر تنوع سبد کالایی خود توانسته است سهم بازار بالایی را در جهان به خود اختصاص دهد. تیم خلاق ایسوس نیز همواره به منظور حفظ پرستیژ و تمایز خود با رقبا، ویژگی هایی شگفت انگیز در تولیدات خود به کار می گیرد که این بار ایسوس برای شبکه با معرفی فناوری پیشرفته AiMesh سنگ تمام گذاشت. دفتر ایسوس نیز با همکاری شرکته آونگ، توزیع کننده رسمی محصولات شبکه خود، این فناوری را برای اولین برای به منظور آشنایی بهتر فروشندگان محصولات شبکه در دفتر مجموعه آونگ رونمایی کرد.

در این دورهمی، ابتدا آقای میرسجادی مدیرفروش محصولات شبکه آونگ ضمن خوش آمد گویی به حاضرین جلسه را به طور رسمی آغاز کرد. سپس آقای بیاتی پور، مدیر کالای محصولات شبکه و سرور ایسوس، به توضیحاتی در زمینه سهم بازار محصولات شبکه ایسوس، فناوری های اختصاصی این برند نظیر راهکار محافظتی AiProtection پرداختند.

سپس آقای سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس به توضیحاتی کامل در مورد این فناوری و محصولات سازگار با AiMesh پرداختند:

“… فناوری شبکه مش مدت زمان زیادی است که معرفی شده و با استفاده از این فناوری پوشش کامل شبکه در همه جا میسر شده است. ایسوس با معرفی شبکه هوشمند AiMesh، علاوه بر پوشش جامع شبکه در همه جا، ویژگی های خاص و کاربردی روترهای ایسوس را با هم در شبکه ترکیب کرده و علاوه بر بوجود آوردن شبکه ای پایدار، تمامی ویژگیهای تک تک محصولات شبکه ایسوس را در شبکه مش با هم در دسترس قرار داده است.

با کمک AiMesh، علاوه بر افزایش پوشش شبکه و و تقویت سیگنال، به سادگی می توانید محصولات مختلف سازگار با این فناوری را در شبکه به کار بگیرید، ولی در شبکه مش عادی، نیاز به داشتن پکیج های اختصاصی و گرانقیمت مش است… در شبکه های مبتنی بر روتر- ریپیتر (repeater) در صورتی که روتر اصلی به مشکل بر بخورد، کل شبکه از کار خواهد افتاد، در حالی که در AiMesh، در صورت هر گونه اختلال ، دستگاه های موجود بدون هیچ مشکلی تا برطرف شدن ایراد در شبکه کار می کنند. از معایب دیگر مش، محدود بودن نرخ انقال در شبکه است. اما در AiMesh حتی می توانید به سرعت انتقال تا ۱۱۰۰۰ مگابیتی دست پیدا کنید!…”

در پایان نیز جلسه با پرسش و پاسخ در زمینه مفاهیم فنی مرتبط با AiMesh ایسوس به پایان رسید.