تاپ خبر ۲۴ : رونمایی از سیستم فروش مکانیزه سیم کارت همراه اول و بانک ملی ایران، از سیستم فروش مکانیزه سیم کارت رونمایی کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این مراسم که در روز سه شنبه همزمان با دومین روز نمایشگاه ایران تلکام برگزار […]

تاپ خبر ۲۴ : رونمایی از سیستم فروش مکانیزه سیم کارت همراه اول و بانک ملی ایران، از سیستم فروش مکانیزه سیم کارت رونمایی کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این مراسم که در روز سه شنبه همزمان با دومین روز نمایشگاه ایران تلکام برگزار شد، اپراتور اول و بانک ملی ایران با همکاری شرکت Gss‌، از دستگاه «آنی بانک» رونمایی کردند که به وسیله آن مشترک می تواند به صورت مکانیزه سیم کارت خریداری کند. علاوه بر سیم کارت، خرید سکه، ارز و کارت هدیه از طریق این دستگاه امکان پذیر است. 
مهندس عطوفی معاون بازاریابی و فروش همراه اول در این مراسم گفت: دستگاهی که امروز رونمایی می شود در راستای سلسله فعالیت های اپراتور اول با عنوان E-Services است که مشترک را قادر می کند تا بدون حضور نیروی انسانی به صورت ۲۴ ساعته خدمات و سرویس های مورد نظر خود را دریافت کند. 
عطوفی تصریح کرد: در فاز اول، ۱۵۰۰ دستگاه آنی بانک در نقاط مختلف کشور نصب می شود.
مهندس خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با اشاره به اینکه همراه اول بزرگ ترین و محبوب ترین اپراتور کشور است، گفت: با توجه به برنامه دولت در چند سال گذشته مبنی بر توسعه دولت الکترونیک، بانک ملی سیاست گذاری و سرمایه گذاری گسترده ای در این زمینه انجام داده است. با توجه به گستردگی همراه اول و بانک ملی در سراسر کشور، عرضه سیم کارت یکی از خدماتی است که در این حوزه انجام می شود.