تاپ خبر۲۴:همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ و به دنبال خدمت بانک مسکن درخصوص راه اندازی سیستم برداشت بدون کارت در تمامی خودپردازهای این بانک به عنوان اولین بانک کشور، این بار از سرویس برداشت بدون کارت از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن توسط تلفن همراه رونمایی شد. همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ و به دنبال […]

تاپ خبر۲۴:همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ و به دنبال خدمت بانک مسکن درخصوص راه اندازی سیستم برداشت بدون کارت در تمامی خودپردازهای این بانک به عنوان اولین بانک کشور، این بار از سرویس برداشت بدون کارت از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن توسط تلفن همراه رونمایی شد.

همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ و به دنبال خدمت بانک مسکن درخصوص راه اندازی سیستم برداشت بدون کارت در تمامی خودپردازهای این بانک به عنوان اولین بانک کشور، این بار از سرویس برداشت بدون کارت از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن توسط کیف پول جیرینگ همراه اول رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن ، در این مراسم ناصرجعفری، معاون اداره کل خدمات نوین بانک مسکن مطالبی را درخصوص سرویس برداشت بدون کارت با استفاده از کیف پول جیرینگ همراه اول ارایه کرد.
وی گفت: از سال ۹۱ سیستم برداشت بدون کارت در تمامی خودپردازهای بانک مسکن به عنوان اولین بانک کشور راه اندازی شد و همچنان مشتریان می توانند بدون وابستگی به کارت و تنها با داشتن شماره تلفن همراه مقصد و تخصیص یک شماره رمز ، وجه مورد نظر خود را از طریق تمامی دستگاه های خودپرداز بانک مسکن دریافت نمایند.
جعفری ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری با شرکت جیرینگ و با بیان اینکه امیدواریم این سرویس در کشور فراگیر شود گفت: یکی از دغدغه های مشترکان جیرینگ برداشت پول نقد از کیف پول همراه بود، که با راه اندازی این سرویس آنها به راحتی می توانند نسبت به تبدیل وجه کیف پول جیرینگ خود به اسکناس از طریق خودپردازهای بانک مسکن اقدام کنند.
معاون اداره کل خدمات نوین بانک مسکن با تاکید بر اینکه این سرویس اولین گام همکاری با شرکت جیرینگ همراه اول بود افزود: امیدواریم به زودی در راستای توسعه سرویس های دیگری نیز مانند پرداخت الکترونیکی عوارض بزرگراه ها و شارژ ETC با همکاری جیرینگ و بانک مسکن در حوزه بانکداری همراه رونمایی شود.
مهرداد خطیبی، مدیرعامل شرکت جیرینگ همراه اول با اشاره به اینکه این سرویس با همکاری بانک مسکن به اجرا درآمده است گفت: مشتریان تمامی بانک ها با استفاده از این سرویس می توانند “بدون داشتن کارت” توسط کیف پول همراه جیرینگ، از دستگاه خود پرداز بانک مسکن مبلغی را برداشت نماید.
وی با بیان اینکه این سرویس در دو مرحله انجام می شود، افزود: مرحله انتقال، که در این مرحله استفاده کننده از سرویس، مبلغی از کیف پول جیرینگ خود را به نام برداشت کننده منتقل می کند و در مرحله برداشت، برداشت کننده به دستگاه خودپرداز بانک مسکن مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه برداشت بدون کارت ابتدا شناسه قبض برداشت که توسط بانک مسکن برای وی پیامک شده را وارد و پس از آن رمز دومی ارسالی توسط فرد انتقال دهنده را وارد کرده و مبلغ انتقال یافته را از طریق خودپرداز دریافت می کند.
خطیبی گفت: روش های انتقال با استفاده از کد کوتاه به این ترتیب است که فرد با تلفن همراه (مشترکان همراه اول) #۸*۷* را شماره گیری می کند و در مرحله بعدی، شماره موبایل مقصد را وارد می کند و در صورت انتقال به خط خود عدد ۱ را وارد کرده و پس از آن مبلغ مورد نظر را مشخص می کند و پس از آن نیز با وارد کردن رمز کیف پول جیرینگ خود فرآیند انتقال وجه از طریق تلفن همراه به پایان می رسد.
وی افزود: پس از انجام مراحل فوق و در صورت وجود مبلغ اعلامی در کیف پول، یک رمز از طرف سامانه بصورت پیامک برای ارسال کننده فرستاده می‌شود و یک پیامک دیگر حاوی شماره قبض برداشت نیز از طرف بانک به شماره موبایل مقصد (برداشت کننده) ارسال می‌شود.
مدیرعامل شرکت جیرینگ در توضیح مزایای این سرویس گفت: با استفاده از این روش مشترکان همراه اول در هر نقطه از کشور در هر روز تا سقف مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در روز برای هر فردی که کارت بانکی در اختیار ندارد در بستری امن پول منتقل کند.