تاپ خبر۲۴: سرود و شعار جدید بانک ایران زمین با نام “ایران زمین خانه ماست” رونمایی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این مراسم که به مناسبت رونمایی از شعار جدید و سرود بانک ایران زمین به میزبانی مدیریت روابط عمومی برگزار شد، سیدمحسن هاشمی مدیرعامل بانک […]

تاپ خبر۲۴: سرود و شعار جدید بانک ایران زمین با نام “ایران زمین خانه ماست” رونمایی شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این مراسم که به مناسبت رونمایی از شعار جدید و سرود بانک ایران زمین به میزبانی مدیریت روابط عمومی برگزار شد، سیدمحسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین، دکتر محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران بانک، جمشید مشایخی هنرمند عرصه تئاتر و سینما و خشایار اعتمادی هنرمند عرصه موسیقی و خواننده سرود بانک ایرن زمین حضور داشتند.
محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین در سخنان خود محیط بانک را محیطی بسیار حساس خواند که با آحاد مردم در ارتباط است و همچنین صنعت بانکداری را از جمله صنایعی معرفی‌کرد که در چند سال اخیر دارای تحول فراوان بوده است.
ایشان افزود:اگر بخواهم بانک و بانکداری را در یک جمله توصیف کنیم بانک یعنی مردم و بانکداری یعنی خدمت به مردم .
هاشمی با اشاره به شعار جدید بانک “ایران زمین خانه ماست” گفت: خبرنگاران همراهان صدیق ما در این مسیر خواهند بود و راه صحیح را با نقدهای منصفانه خود روشن خواهند کرد.
در ادامه دکتر محمدرضا امیرحسنخانی با اشاره به نام مقدس ایران زمین، این بانک را متعلق به تمام مردم این سرزمین دانست و سرود ایران زمین را هدیه ای ارزشمند برای مردم ایران دانست.
همچنین در پایان این مراسم ازسرود “ایران زمین خانه ماست” با صدای خشایار اعتمادی رونمایی و همچنین از تلاشهای استاد جمشید مشایخی در عرصه سینما و تئاتر تشکر و قدردانی شد.