تاپ خبر۲۴: شرکت سامسونگ قصد دارد جدیدترین محصولات و راهکارهای تجاری خود را در نمایشگاه فروم ۲۰۱۹ رونمایی کند. در طی این رخداد دو ماهه، محصولات راهبردی مانند سری تلویزیون‎های QLED 2019 و همینطور محصولات خاص منطقه‎ای به نمایش گذاشته خواهد شد. علاوه بر این راهکارهای سامسونگ برای زندگی متصل نیز با محوریت «بیکسبی جدید» […]

تاپ خبر۲۴: شرکت سامسونگ قصد دارد جدیدترین محصولات و راهکارهای تجاری خود را در نمایشگاه فروم ۲۰۱۹ رونمایی کند. در طی این رخداد دو ماهه، محصولات راهبردی مانند سری تلویزیون‎های QLED 2019 و همینطور محصولات خاص منطقه‎ای به نمایش گذاشته خواهد شد.
علاوه بر این راهکارهای سامسونگ برای زندگی متصل نیز با محوریت «بیکسبی جدید» (New Bixby)، بخش دیگری از این نمایشگاه خواهند بود. بیکسبی جدید، پلتفرم سامسونگ برای هوش مصنوعی است و به همه شرکت‎ها امکان خواهد داد تا از طریق آن با محصولات سامسونگ ارتباط برقرار کنند.
بخش اول این رخداد فروم اروپای سامسونگ است که طی آن نمایندگان رسانه و شرکای شرکت از مناطق اروپا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین به شهر پورتوی پرتغال دعوت خواهند شد. این بخش از نمایشگاه در روزهای ۱۲ تا ۲۲ فوریه برگزار می‎شود.
در بخش دوم در فاصله روزهای ۷ تا ۱۱ مارس نیز سامسونگ میزبان نمایندگان رسانه و شرکت‎های حوزه خاورمیانه و کشورهای مشترک المنافع در شهر آنتالیای ترکیه خواهد بود. قسمت نهایی این رخداد، یعنی فروم آسیای جنوب شرقی نیز در روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس در سنتوسای سنگاپور پذیرای شرکای اصلی تجاری سامسونگ است.
امسال دهمین دوره نمایشگاه فروم برگزار می‎شود و به همین مناسبت سامسونگ قصد دارد راهبرد و چشم اندازی تجاری خود را با استفاده از مفهوم «سامسونگ پلازا» با شرکای کلیدی‎اش به اشتراک بگذارد. از نظر سامسونگ، پلازا جایی است که مردم می‏توانند در آن گرد هم آمده، با هم ملاقات، تعامل و ارتباط برقرار کنند.
وای‏اچ لی، مدیر بازاریابی جهانی سامسونگ می‏گوید «خیلی خوشحالیم که سامسونگ امسال در دهمین نمایشگاه فروم با شرکای تجاری خود ملاقات می‏کند. ما در مسیر خود همچنان متعهد به تلاش برای انجام کارهایی هستیم که زمانی غیرممکن به نظر می‏آمد و در این مسیر با تکیه بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به دنبال ایجاد تجربه کاربری جدید برای مصرف کنندگان خواهیم بود نه اینکه صرفا دستگاه‏های مختلف را به هم متصل کنیم».