تاپ خبر۲۴: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ارائه خدمات بانکی را از مهمترین جنبه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانست و گفت: حضور بانک شهر می تواند عاملی برای رونق و برگزاری هرچه پرشکوه تر این نمایشگاه باشد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر غلامعلی حداد […]

تاپ خبر۲۴: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ارائه خدمات بانکی را از مهمترین جنبه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانست و گفت: حضور بانک شهر می تواند عاملی برای رونق و برگزاری هرچه پرشکوه تر این نمایشگاه باشد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر غلامعلی حداد عادل در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با اشاره به خدمات بانک شهر در این نمایشگاه افزود: توجه به جنبه فرهنگی در نمایشگاه کتاب، اصل و هدف کلی است، اما به طور حتم، جنبه فرهنگی به تنهایی کافی نخواهد بود.

وی افزود: همراه با جنبه فرهنگی نمایشگاه، نیازمند توجه و ارائه خدمات پولی و بانکی هستیم ،زیرا برگزاری نمایشگاه بدون ارائه خدمات پولی و بانکی میسر نخواهد بود.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به این که حیات برخی ناشرین به نمایشگاه کتاب وابسته است، گفت: نمایشگاه کتاب نقشی حیاتی دارد و قوت اقتصادی ناشران است و در چنین شرایطی حضور بانک شهر می تواند عاملی برای رونق و برگزاری هرچه پرشکوه تر نمایشگاه باشد.