تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از بازار کار، در سال ۹۸ نیز توجه ویژه ای به بخش های اشتغال با محوریت خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه بیش از […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از بازار کار، در سال ۹۸ نیز توجه ویژه ای به بخش های اشتغال با محوریت خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه بیش از ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر ۱۸۴ فقره به ارزش ۳۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر ۴۵ فقره به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، ۹۱۰ میلیون ریال از این تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۰۰ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

طی این مدت دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

پرداخت ۱۶۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

این بانک در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تخصیص داده است.