تاپ خبر۲۴ :تعاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز سه شنبه (۱۱ تیرماه )از پالایشگاه روغن سازی ایرانول بازدید و روند رشد و توسعه این شرکت را قابل تقدیر دانست و بر ادامه این روند و پیگیری اقدامات توسعه ای و پروژه های سرمایه ای تاکید کرد. به […]

تاپ خبر۲۴ :تعاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز سه شنبه (۱۱ تیرماه )از پالایشگاه روغن سازی ایرانول بازدید و روند رشد و توسعه این شرکت را قابل تقدیر دانست

و بر ادامه این روند و پیگیری اقدامات توسعه ای و پروژه های سرمایه ای تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، در این بازدید که دکتر شیخ مدیرکل اقتصادی وزارتخانه و کارشناسان این حوزه دکتر سرزعیم را همراهی می کردند، ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده در این پالایشگاه ازعملکرد شرکت نفت ایرانول تقدیر و تشکر کردند .
دکتر سرزعیم با بیان اینکه با توجه به اقدامات و اطلاعات ذکر شده شرکت نفت ایرانول جزء شرکت های برتر ما است، افزود: یکی از دلایل این موضوع قطعا ثبات مدیریتی دراین مجموعه است که باعث رشد و توسعه در این شرکت شده است.
دکتر سرزعیم در ادامه با اشاره به وضعیت تحریم ها در کشور، گفت: با توجه به این موضوع وضعیت شرکت ها و هلدینگ ها را در جریان تیم رصد تحریم قرار دادیم و باید با برنامه ریزی در خصوص تامین مواد اولیه و یا فروش محصولات درشرایط تحریم از این برهه نیز با درایت به خوبی گذر کنیم.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت تولید، فروش و منابع انسانی در ایرانول را خوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت های زیرمجموعه هلدینگ موظفند در دستور عمل مدیریتی ، پیوست مدیریتی ریسک را داشته باشند.
دکتر سرزعیم در ادامه از توجه به معیشت و رفاه کارگران و راه اندازی تعاونی کارکنان در ایرانول تقدیرو تشکر و در سال رونق تولید بر استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
در این جلسه مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن خیر مقدم توضیحاتی در خصوص جایگاه شرکت نفت ایرانول در صنعت روانکاران و مجموعه فعالیت های این شرکت که منجر به روند رو به رشد و رکوردشکنی ایرانول درفروش، افزایش سهم بازار، سود آوری ، تولید، صادرات روغن موتور و کاهش خام فروشی طی شش سال اخیر شده است بیان و گفت: کارها در ایرانول بر اساس استرتژی تدوین شده هشت ساله (۱۴۰۴) پیش می رود.
در ادامه دکتر افضلی عضو هیات مدیره و قائم مقام و معاون تولید و بهره برداری شرکت نفت ایرانول نیز طی سخنانی ضمن اشاره به روند فعالیت شرکت نفت ایرانول، تداوم روند فعلی را حاصل ثبات مدیریت در داخل شرکت، اعلام کرد. وی ضمن تبیین پارامترهای تاثیرگذار بر بنگاهداری شرکت‌های فعال در عرصه تولید، سهم بازار و سود واقعی عملیاتی شرکت نفت ایرانول را سرمایه واقعی شرکت ذکر و خواستار حمایت های عملی وزارتخانه برای تداوم و گسترش روند رو به رشد فعلی و ارائه محصولات جدید در شرایط حساس کنونی شد.