رئال مادرید با برتری در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی، منچستر را از دور رقابت‌ها خارج کرد. به گزارش تاپ خبر ۲۴،سه‌شنبه شب (۱۵ اسفند) از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد. در یکی از این دیدارها منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان رئال مادرید بود. دیدار رفت […]

رئال مادرید با برتری در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی، منچستر را از دور رقابت‌ها خارج کرد.

به گزارش تاپ خبر ۲۴،سه‌شنبه شب (۱۵ اسفند) از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد.

در یکی از این دیدارها منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان رئال مادرید بود. دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی به اتمام رسیده بود تا امید شیاطین سرخ برای صعود به مرحله بعد، آنهم در خانه خود بیشتر از حریف باشد. در این دیدار به وضوح بازی در اختیار میزبان بود و حتی این تیم در دقیقه ۴۸ البته با گل به خودی سرخیو راموس از کهکشانی‌ها پیش افتاد، ولی اخراج نانی در دقیقه ۵۶ ورق را به سود میهمان برگرداند.

در این بازی سر الکس فرگوسن در اقدامی عجیب رونی و کاگاوا را که در برد ۴ بر ۰ مقابل نورویچ سه گل به ثمر رسانده بودند،‌ روی نیمکت گذاشته و در مجموع از شش بازیکن جدید در ترکیب تیمش استفاده کرده بود: رافائل دا سیلوا، فردیناند، کلورلی، نانی، ولبک و گیکز. برخلاف فرگوسن، خوزه مورینیو از ترکیب اولیه دیدار رفت استفاده کرده و فقط هیگواین را به جای بنزما به زمین فرستاده بود. این یعنی رئال نسبت به بازی آخر مقابل بارسلونا هفت تغییر داشته و از آربلوآ، خدیرا، ژابی آلونسو، دی‌ماریا، کریس رونالدو، اوزیل و هیگواین به جای پپه،‌ اسی‌ِین، مودریچ، کایه‌خون، کاکا،‌ ماراتا و بنزما بهره می‌برد.

این دیدار در نهایت با حساب دو بر یک به سود کهکشانی‌ها پایان یافت تا با احتساب تساوی دیدار رفت، منچستر یونایتد در پیش چشم هواداران خود از گردونه رقابت‌ها خارج شود.

دو گل رئال را مودریچ و کریس رونالدو در دقایق ۶۶ و ۶۹ وارد دروازه من یونایتد کردند.

و اما در دیدار دوم این شب بوروسیا دورتموند میزبان شاختار دونتسک بود که موفق شد این تیم را با سه گل شکست داده و خود به همراه رئال به مرحله یک چهلرم نهایی صعود کند. گل‌های دورتموند را سانتانا، گوتسه و بلاژیکوفسکی در دقایق ۳۱، ۳۷ و ۵۹ به ثمر رساندند.

چهارشنبه شب نیز در ادامه این مسابقات دو دیدار برگزار می‌شود که در یکی از آنها سلتیک میهمان یوونتوس است و در دیدار دیگر پاری سن ژرمن از والنسیا میزبانی می‌کند.