تاپ خبر۲۴:مدیرکل روابط عمومی رایتل گفت: از این پس مشترکان رایتل می توانند با سیم کارت¬های خود و با تعرفه های بسیار مناسب با چهار کشور همسایه ارتباط برقرار کنند. حمید طاهردوست در این ارتباط افزود: تا پیش از انعقاد این قرارداد مشترکان رایتل برای برقراری مکالمه بین الملل از دو صفر استفاده می¬کردند که […]

تاپ خبر۲۴:مدیرکل روابط عمومی رایتل گفت: از این پس مشترکان رایتل می توانند با سیم کارت¬های خود و با تعرفه های بسیار مناسب با چهار کشور همسایه ارتباط برقرار کنند.
حمید طاهردوست در این ارتباط افزود: تا پیش از انعقاد این قرارداد مشترکان رایتل برای برقراری مکالمه بین الملل از دو صفر استفاده می¬کردند که تعرفه های مصوب خود را دارا می¬باشد، اما از این پس مشترکان می¬توانند برای برقراری تماس با کشورهای افغانستان، پاکستان، امارات و عراق با استفاده از شماره گیری ۰۲۰ به جای ۰۰ از تخفیف ویژه برخوردار شوند.
وی ادامه داد: تعرفه مکالمه از ایران به ازای هر دقیقه، با کشورهای پاکستان ۴۱۰۰ ریال ، افغانستان ۶۵۰۰ ریال، امارات ۶۹۹۰ ریال و عراق ۹۹۹۰ ریال می¬باشد.
رایتل تنها اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.