تاپ خبر۲۴:رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مدارس فوتبال مناطق ۲۲گانه پایتخت را به منظور ارزیابی روند کاری مورد بازدید قرار داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان به همراه معاونان و مدیران خویش از مدارس فوتبال مناطق ۲۲گانه تهران بازدید کرد و این اماکن را […]

تاپ خبر۲۴:رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مدارس فوتبال مناطق ۲۲گانه پایتخت را به منظور ارزیابی روند کاری مورد بازدید قرار داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان به همراه معاونان و مدیران خویش از مدارس فوتبال مناطق ۲۲گانه تهران بازدید کرد و این اماکن را مورد ارزیابی قرار داد.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، گفت: مهم‌ترین موضوع برای اکادمی های فوتبال، ایجاد هویت کلاس ها است تا والدین فارغ از دغدغه های برخی اماکن که با سو استفاده از نام های بزرگ، کلاس هایی راه اندازی کرده اند، فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: مدرسان مدارس فوتبال شهرداری دارای مدرک مربیگری و صلاحیت آموزش به کودکان و نوجوانان هستند.
به گفته رضایی راه اندازی مدارس فوتبال در شهرداری فضایی را فراهم می‌کند تا والدین به دلیل مشکلات مالی و مواردی از این قبیل، فرزندان خود را در مدارسی غیر قانونی ثبت نام نکنند که عواقب ناشی از این کار بسیار خطرناک است.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۰ مدرسه فوتبال و فوتسال تحت نظر این سازمان کار خود را آغاز کرده اند، افزود: مجموعه ورزشی توحید در منطقه ۲، مجموعه ورزشی فدک در منطقه ۸، مجموعه ورزشی جیحون در منطقه ۱۰، مجموعه ورزشی آیت الله سعیدی در منطقه ۱۴، مجموعه ورزشی جاویدالاثر در منطقه ۱۶، مجموعه ورزشی شهیدان اسماعیلی و بدر در منطقه ۱۸، مجموعه ورزشی قمربنی هاشم (ع) و مدرس در منطقه ۲۰ و مجموعه ورزشی غدیر در منطقه ۲۲ از ابتدای امسال برای ارایه خدمات به شهروندان راه اندازی شده است.
گفتنی است، در این بازدید که روز ۱۳ تیرماه انجام شد، مشهدی یاری رییس اداره اماکن ورزشی، عسگری، معاون ورزش آقایان، علی عسگری مدیر روابط عمومی، سید علی مدیر بازرگانی و الهیاری رییس حوزه مدیریت سازمان ورزش، رضایی را همراهی کردند.