تاپ خبر24: نتایج نظرسنجی مرتبط با سنجش رضایت مشتریان شعب بانک سینا منتشر شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط‌عمومی بانک سینا، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا در توضیح چگونگی انجام این نظرسنجی گفت: رضایت‌سنجی مشتریان از طریق توزیع پرسشنامه حضوری در ۱۷ منطقه بانک در سراسر کشور و ۱۶۵ شعبه منتخب صورت گرفته است که نتایج بر اساس چهار هزار و ۳۲۸ پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفتند.
وی افزود: بر اساس نتایج حاصله از این نظرسنجی، کارکنان بانک سینا در شعب در حوزه تعامل با مشتری امتیاز بسیار خوبی را با کسب امتیاز ۴٫۷۷ از پنج به‌دست آوردند و مشتریان بر رفتار محترمانه همکاران این بانک با مشتریان، راهنمایی مشتری در کمال صبر و حوصله، توانمندی قابل قبول در پاسخ به پرسش‌های بانکی مشتریان و آراستگی و نظم همکاران شعب صحه گذاشنند.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا تصریح کرد: «اعتماد به بانک» موضوع دیگری بود که امتیاز بالایی در نظرسنجی از مشتریان کسب کرده است و نتایج حاصله نشان می‌دهد مشتریان نسبت به حفظ محرمانگی اطلاعات خود در بانک و امنیت بالای سامانه‌های بانکداری الکترونیک در بانک سینا اطمینان بالایی دارند.
لعلی ادامه داد: نتایج این نظرسنجی نقاط بهبودی نیز در خصوص لزوم افزایش تعداد شعب، توجه به فضای فیزیکی شعب، افزایش دستگاه‌های خودپرداز و موضوعاتی از این دست به بانک سینا ارائه کرده است که نتایج در کمیته‌های تخصصی بانک در حال پیگیری و اصلاح است.
گفتنی است رضایت‌سنجی مشتریان بانک سینا با هدف ارزیابی و سنجش عملکرد بانک در شش بُعد محصولات و خدمات، دسترسی و کانال‌های توزیع، شواهد فیزیکی شامل چیدمان شعب، آراستگی و …، راحتی مشتری، اعتماد به بانک و تعامل کارکنان با مشتری با نظارت اداره ارتباط با مشتریان انجام شد.
ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد ۲۶ سؤالی شامل پنج سؤال جمعیت‌شناختی، ۱۹ سؤال پنج‌گزینه‌ای طیف لیکرت و یک سؤال در خصوص شاخص مُروّجان خالص (NPS) بوده است.