تاپ خبر۲۴ : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به رضایت شهروندان از ارائه خدمات بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران گفت: حضور فعال بانک شهر و ارایه خدمات نوین بانکی به مردم، عامل رضایتمندی در این دوره از نمایشگاه بوده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، امید کریمیان، […]

تاپ خبر۲۴ : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به رضایت شهروندان از ارائه خدمات بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران گفت: حضور فعال بانک شهر و ارایه خدمات نوین بانکی به مردم، عامل رضایتمندی در این دوره از نمایشگاه بوده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، امید کریمیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این‌که برگزاری مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، بهترین ایده برای کاهش مشکلات شهری در تهران بوده است، گفت: شهرداری تهران با وجود کمبود زمان بهترین فضا را برای حضور ناشران در نمایشگاه کتاب فراهم کرده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که کاهش ترافیک مهم‌ترین ارمغان شهرداری در برگزاری نمایشگاه کتاب برای مردم بوده است، افزود: با توجه به این‌که زمان کمی در اختیار شهرداری برای برگزاری این نمایشگاه بوده، اما خوشبختانه تمامی امکانات و زیرساخت های لازم در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب، تصریح کرد: نکته قابل تحسین در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب، حضور فعال بانک شهر و ارایه خدمات نوین بانکی بوده که توانسته رضایتمندی مردم را منجر شود.

کریمیان ادامه داد: پیشتازی بانک شهر در ارایه خدمات نوین و الکترونیکی بانکی به مردم در کاهش هزینه و وقت آنان تاثیر بسزایی داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارایه خدمات بانکی مجازی از سوی بانک شهر، گفت: طبق مشاهدات انجام شده می‌توان به وضوح رضایتمندی مردم را دید و ارایه خدمات بانکی بانک شهر در سطح کشور و به ویژه در این نمایشگاه، در حوزه تهیه بن کارت برای خرید کتاب قابل تحسین است.