تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به موفقیت‌های بانک شهر، گفت: ارائه تمامی خدمات بانکی به مردم بدون مراجعه به شعب، منجر به رضایت حداکثری آنان از این بانک شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به خدمات بانک شهر به […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به موفقیت‌های بانک شهر، گفت: ارائه تمامی خدمات بانکی به مردم بدون مراجعه به شعب، منجر به رضایت حداکثری آنان از این بانک شده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به خدمات بانک شهر به شهروندان، گفت: ارایه خدمات نوین بانکی از سوی این بانک در نقاط مختلف کشور، منجر به رضایتمندی بالایی در شهروندان شده است.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌ که خدمات دهی در سطح کشور از سوی بانک شهر نشان‌دهنده فراگیری خدمات این بانک است، افزود: خوشبختانه این بانک توانسته تمامی نیازهای مردم از سیستم بانکی را بدون مراجعه به شعب برطرف کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: ایجاد شهرنت‌های بانک شهر در شهرستان‌های محروم کشور حرکت این بانک را در محور مشتری‌مداری و دولت الکترونیک نشان می‌دهد.
احمدی‌لاشکی با اشاره به حضور فعال بانک شهر در کنار شهرداری‌ها، تصریح کرد: حضور پررنگ بانک شهر در پروژه‌های عمرانی شهرها تاکنون توفیقات بسیاری را رقم زده است.
وی با بیان این ‌که بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهری با حضور بانک شهر تکمیل شده است، گفت: بانک شهر برای کمک به عمران کشور، حتی شهرستان‌های کوچک را نیز مرکز توجه قرار داده است.