تاپ خبر۲۴: با توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران در حوزه بین‌الملل، ارائه خدمات ارز بازرگانی در این بانک جهش چشمگیری داشته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، گشایش اعتبارات اسنادی این بانک نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۷ برابر و از نظر مبلغ ۸ برابر رشد […]

تاپ خبر۲۴: با توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران در حوزه بین‌الملل، ارائه خدمات ارز بازرگانی در این بانک جهش چشمگیری داشته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، گشایش اعتبارات اسنادی این بانک نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۷ برابر و از نظر مبلغ ۸ برابر رشد داشته است.
حواله‌های ارزی صادره بابت واردات کالا نیز طی این مدت نسبت به شش ماهه سال قبل از نظر تعداد ۹ر۲ برابر و از نظر مبلغ ۵ر۲ برابر رشد داشته است.
همچنین با برقراری سوئیفت و باز شدن حساب‌های کارگزاری و فراهم شدن زمینه نقل و انتقالات پولی از طریق کانال‌های بانکی، ارائه خدمات به صادرکنندگان و سایر فعالان اقتصادی برای انتقال وجوه به داخل کشور و استفاده از آن برای مصارف گوناگون آغاز و در این مدت مبالغ زیادی از طریق شعب بانک ملی ایران در خارج از کشور و سایر کارگزاران دریافت و به حساب‌های مربوطه واریز شده است.
بانک ملی ایران درخصوص سایر خدمات ارزی نیز در نیمه اول امسال، به حدود ۲۰۰ هزار نفر خدمات فروش ارز مسافرتی و زیارتی ارائه کرد که ۱/۳ برابر مدت مشابه در سال قبل بود.