تاپ خبر۲۴: میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از سوی بانک ملی ایران طی سال گذشته (۱۳۹۵) نسبت به سال قبل ۴۵ درصد و نسبت به نخستین سال فعالیت دولت تدبیر و امید (۱۳۹۲) معادل ۷۴ درصد رشد کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سال ۱۳۹۲ بیش […]

تاپ خبر۲۴: میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از سوی بانک ملی ایران طی سال گذشته (۱۳۹۵) نسبت به سال قبل ۴۵ درصد و نسبت به نخستین سال فعالیت دولت تدبیر و امید (۱۳۹۲) معادل ۷۴ درصد رشد کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده و این عدد در سال بعد با رشد ۲۹ درصدی به بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال رسیده است.
محدودیت منابع در سال ۱۳۹۴ باعث کاهش ۸ درصدی میزان تسهیلات پرداختی شد، اما در سال ۱۳۹۵ این رقم ۴۵ درصد بیشتر شده و به عددی حدود ۲۹ هزار میلیارد ریال رسیده است.
به طور کلی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده از سوی بانک ملی ایران طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید، حدود ۸۷ هزار میلیارد ریال بوده که بیش از ۴ میلیون و ۹۰ هزار فقره تسهیلات را شامل می شود.

تعداد بازدید: