تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه، ۷۶۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴۴ و ۴۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به گزارش […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه، ۷۶۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴۴ و ۴۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۵۷ هزار و ۳۲۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۶ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۵۱ هزار و ۸۷۰ تن فولاد، ۴ هزار و ۱۲۰ تن مس، یک هزار تن آلومینیوم، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۸۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۵۰۵ هزار و ۴۳۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۶ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۵۷ هزار و ۷۷۷ تن قیر، ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۷۹ هزار و ۳۲۷ تن مواد پلیمری، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۷ هزار و ۷۵۲ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۳۲۷ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۳۰۰ تن عایق رطوبتی و ۴۵ هزار و ۴۲۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۲۵۰ تن انواع کالا را تجربه کرد.