تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۵ اسفند ماه، ۹۳۹ هزار و ۳۱۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل حجم و ارزش معاملات به ترتیب رشد ۱۹ و ۱۷ درصدی را تجربه کرد. به گزارش تاپ […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۵ اسفند ماه، ۹۳۹ هزار و ۳۱۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل حجم و ارزش معاملات به ترتیب رشد ۱۹ و ۱۷ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۵۷۲ هزار و ۴ تن انواع کالا به ارزش ۷۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۴۷۷ هزار و ۹۶۹ تن فولاد، ۲۶۰ تن مس، ۷ هزار و ۷۸۵ تن آلومینیوم، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۶۰ تن روی، ۸۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۰۰ تن کک و ۱۶ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۱ هزار و ۸۸۱ تن انواع کالا به ارزش ۴۷ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۱ هزار و ۳۲۰ تن وکیوم باتوم، ۱۲۴ هزار و ۸۰۹ تن قیر، ۷۵ هزار و ۲۵۹ تن مواد پلیمری، ۴۰ هزار و ۳۶۷ تن مواد شیمیایی، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۱۵ تن روغن پایه، ۲۰ تن آرگون، ۴۰۰ تن عایق رطوبتی  و ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش ۶۱۰ تن خرما نیز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دادوستد شد.

همچنین ۴ هزار و ۸۲۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.