تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۵ مرداد ماه یک میلیون و ۲۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۴ و ۹۹ درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد. به […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۵ مرداد ماه یک میلیون و ۲۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۴ و ۹۹ درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۶۰۳ هزار و ۵۷۳ تن انواع کالا به ارزش بیش ۸۷ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۳۶۹ هزار و ۷۹۳ تن فولاد، ۵ هزار و ۲۰۰ تن مس، ۷ هزار و ۷۵ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۸۵ هزار تن خاک روی، ۲۱۰ تن شمش روی، ۱۰۵ هزار و ۶۷۰ تن سیمان، ۲۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۴ کیلو گرم شمش طلا و ۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۹۰ هزار و ۲۵۰ تن انواع کالا به ارزش ۴۸ هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۹ هزار و ۹۵۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱۳ هزار و ۸۵۰ تن قیر، ۷۸ هزار و ۲۰۰ تن مواد پلیمری، ۳۳ هزار و ۶۹۵ تن مواد شیمیایی، ۵۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲ هزار و ۳۳۸ تن روغن پایه، ۵۰ تن آرگون، ۲۹۰ تن عایق رطوبتی و ۵ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۳۲ هزار و ۴۹۲ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.