تاپ خبر۲۴: در نظرسنجی موثرترین فعالیت­های تبلیغاتی بانک­ها، بانک گردشگری عنوان اول و بعد از آن به ترتیب بانک­های سامان ، شهر و ملت رتبه­های دوم تا چهارم را کسب کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از ایسنا ، در این نظر سنجی که از ۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت امسال توسط سایت دنیای تبلیغات، رسانه […]

تاپ خبر۲۴: در نظرسنجی موثرترین فعالیت­های تبلیغاتی بانک­ها، بانک گردشگری عنوان اول و بعد از آن به ترتیب بانک­های سامان ، شهر و ملت رتبه­های دوم تا چهارم را کسب کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از ایسنا ، در این نظر سنجی که از ۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت امسال توسط سایت دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند ایران برگزار گردید، بانک گردشگری موفق شد موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی داشته باشد.
گفتنی است بانک گردشگری در طی چند سال گذشته با استفاده از ایده های نوین و خلاقانه توانسته شکل تازه ای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.
«مهدی اسدی» مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در این­باره گفت: خوشبختانه سیاستگذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپین­ها بهره برد و این مهم با تاسیس شرکت هم­وطا از شرکت­های وابسته به این بانک به­گونه­ای پیش رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه استانداردها و خرد جمعی پایه­ریزی و اجرا گردد.
او در ادامه افزود : ثبات در رویه های مناسب تبلیغاتی یکی از مهمترین بخش­ها در اثربخشی آن است و می توان گفت این بانک در طی چندسال گذشته این رویه را توانسته به خوبی حفظ و اجرا نماید، که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاورین و کارشناسان برندینگ و آتلیه شرکت هم­وطا در تمامی مراحل فعالیت­ها نقش بسزایی در آن داشته و در این میان باید از تلاش­های شبانه­روزی «محمد علی مشکیان» مدیر عامل شرکت هم وطا که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته تقدیر و تشکر نمایم.
اسدی با خلاقانه دانستن طرح های سایر بانک­ها اظهار داشت : بانک­های دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کرده اند و مسلما طرح­های تبلیغاتی سایر بانک­ها قابلیت­های فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیبایی های بصری در ارائه پیام مناسب موثر خواهد بود.
لازم به ذکر است : در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانک های ایران که توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال «به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تأثیر را داشته است؟» برگزار شد ، کارشناسان تبلیغات ، مشتریان بانک ها و عموم مردم و علاقه مندان می توانستند با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی ، خبری و آموزشی تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانک­های ایران رأی داده و پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یکبار امکان پذیر بود ، نتایج را نیز در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند .