تاپ خبر۲۴: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به استقبال مردم برای بهره‌مندی از آیات الهی در سنوات گذشته گفت: امسال شرایط و امکانات لازم برای میزبانی روزانه ۵هزار نفر از اقشار مختلف مردم فراهم شده است. حسن ربیعی در حاشیه برگزاری نشست خبری این دوره از مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: این […]

تاپ خبر۲۴: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به استقبال مردم برای بهره‌مندی از آیات الهی در سنوات گذشته گفت: امسال شرایط و امکانات لازم برای میزبانی روزانه ۵هزار نفر از اقشار مختلف مردم فراهم شده است.

حسن ربیعی در حاشیه برگزاری نشست خبری این دوره از مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: مهندس هاشمی استاندار محترم تهران به عنوان رئیس ستاد معین برگزاری این مسابقات تمامی ظرفیت‌های اجرایی استان تهران را بسیج کرده‌اند. همچنین شهردار محترم تهران و معاونان ایشان تمام ظرفیت‌های شهرداری را برای فضاسازی شهری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی مهیا کرده‌اند که مردم از زمان و مکان برگزاری این مسابقات آگاه شوند.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف ادامه داد: سازمان صدا و سیما به صورت ویژه در شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی شرایط بسیار خوب و مناسبی را در راستای اطلاع‌رسانی ایجاد کرده و سایر دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌های قرآنی نیز برای برگزاری بهتر سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشارکت دارند.
ربیعی در مورد تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی و سومین دوره مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم هم گفت: امسال به طور خاص از تمامی شبکه‌های تلویزیونی درخواست کرده‌ایم با توجه به برنامه‌هایی که دارند، فعالیت‌ها قرآنی مسابقات را در قالب‌های متفاوت پوشش بدهند، همچنین خبرگزاری‌های داخلی و خارجی، اتحادیه رادیو تلویزیون‌های کشورهای اسلامی نیز مشارکت فعال خواهند داشت.
مدیر کل دفتر ریاست و روابط‌عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره تفاوت‌های این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد:‌ مکان برگزاری این مسابقات در مصلای امام خمینی (ره) است، ما سال‌ها این مسابقات را در حسینیه ارشاد و سپس سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌کردیم و استقبال مردم برای بهره‌گیری از آیات الهی در سنوات گذشته بسیار بیشتر از حد تصور ما بود.
سخنگوی سازمان اوقاف تصریح کرد: لذا امسال مصلای امام خمینی را انتخاب کرده‌ایم چرا که ظرفیت‌ پذیرش بسیار بالا و دسترسی برای عموم مردم آسان است.
وی افزود: پیش‌بینی ما این است که روزانه میزبان بیش از ۵هزار نفر از شهروندان و مشتاقان قرآن در این دوره از مسابقات باشیم.