تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت توسعه خدمات الکترونیک گفت: در راستای تحقق ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان، کارت شهروندی به عنوان ایده بالقوه بانک شهر راه‌اندازی شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر […]

تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت توسعه خدمات الکترونیک گفت: در راستای تحقق ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان، کارت شهروندی به عنوان ایده بالقوه بانک شهر راه‌اندازی شده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر علیرضا آذری با بیان این‌ که کارت شهروندی ترکیبی از کارت شتابی و کارت هوشمند، مبتنی بر فناوری City Pay است، افزود: بانک شهر به عنوان کارگزار خلاق، همواره راه‌های جدیدی را برای رفاه حال شهروندان ایجاد می‌کند و کارت شهروندی به عنوان کیف رایج و عمومی مردم شهر معرفی شده است.
وی خاطرنشان کرد: طراحی و تکنولوژی منحصر به فرد این کارت، امکان خرید از پایانه‌های فروش، دریافت پول از دستگاه‌های خودپرداز و … را به صورت آنلاین و همچنین امکان پرداخت‌های خرد را به صورت سریع، آسان و آفلاین، از طریق کیف پول الکترونیکی هوشمند فراهم می کند.
آذری در ادامه افزود: پرداخت‌های خرد شهری اعم از هزینه مترو، تاکسی و اتوبوس بدون نیاز به پول نقد، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد کارت شهروندی است.
وی با بیان این‌که کارت شهروندی برای نخستین بار در کشور توسط بانک شهر ارائه شده است، تصریح کرد: همه خدمات کارت شهروندی بر مبنای وظایف و تعهدات بانک شهر به شهروندان است.
معاون اشعب و توسعه بازاریابی، ایجاد اطمینان خاطر برای مالکان و تسریع در فرایند مالی خُرد را از اهداف کیف پول شهروندی دانست و افزود: کارت شهروندی،  بهره‌وری از زمان را ارتقاء می‌دهد و نمونه‌ای از خدمات در زندگی مدرن شهروندی است.
آذری در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک تصریح کرد: بر اساس برنامه  ریزی صورت گرفته، همه خدمات کارت شهروندی بر محور مسئولیت‌هایی که باید برای رفاه حال شهروندان وجود داشته باشد، پیش  بینی شده است.
به گفته وی، کارت شهروندی متضمن آرامش، امنیت و خدمات فراوان است و اداره امور مهم زندگی شهروندان را پایدار می‌کند.