تاپ خبر۲۴:ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و همسرش “لیودمیلا” درخصوص شایعات جدایی شان اعلام کردند: این مساله حقیقت دارد. پایگاه اینترنتی “سی ان ان بلعربیه” ( arabic.cnn ) گزارش داد سوال بزرگی را درخصوص زندگی خصوصی رئیس جمهوری روسیه که به شدت بر ارزش‌های سنتی تاکید کرده و به عنوان یک مقام درستکار، یکی از حامیان […]

تاپ خبر۲۴:ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و همسرش “لیودمیلا” درخصوص شایعات جدایی شان اعلام کردند: این مساله حقیقت دارد.

پایگاه اینترنتی “سی ان ان بلعربیه” ( arabic.cnn ) گزارش داد سوال بزرگی را درخصوص زندگی خصوصی رئیس جمهوری روسیه که به شدت بر ارزش‌های سنتی تاکید کرده و به عنوان یک مقام درستکار، یکی از حامیان کلیسای محافظه کار ارتدوکس روسیه محسوب می‌شود، پاسخ می‌دهد. پوتین احتمالا به این نتیجه رسیده که از نظر سیاسی روشن کردن مساله جدایی‌اش بهتر از پنهان کردن واقعیت یا زندگی دومش است.

 

این زوج‌ جدایی خود را در کاخ کرملین و در کنار یکدیگر در حالی که با یک خبرنگار صحبت می‌کردند و مضطرب به نظر می‌آمدند، اعلام کردند.

بانوی اول پیشین روسیه گفت: به خاطر این حقیقت که ما به ندرت یکدیگر را می‌بینیم، ازدواجمان به پایان رسیده است، پوتین نیز گفت: این تصمیم مشترک ما بوده است.

آن‌ها در سال ۱۹۸۳ با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب دو دختر هستند. این زوج در سال‌های اخیر به ندرت با یکدیگر ظاهر می‌شوند و این امر سبب شد تا رسانه‌ها گمان کنند آن‌ها به صورت مخفیانه طلاق گرفته‌اند.

در همین حال پوتین در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد که ازدواج وی با “آلینا کابایف”، قهرمان ژیمناستیک المپیک واقعیت ندارد و از خبرنگاران خواست تا وارد زندگی خصوصی‌اش نشوند.

کابایف نیز گمانه‌زنی‌ها را درخصوص اینکه وی با پوتین یک فرزند دارند، رد کرده است.

پوتین و لیودمیلا اعلام نکردند که طلاق آن‌ها به صورت قانونی ثبت شده یا خیر اما بانوی اول سابق روسیه اعلام کرد که آن‌ها به صورت توافقی از یکدیگر جدا شده‌اند