تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت در نشست های جداگانه ای با نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و همچنین رییس این سازمان، از آمادگی این بانک برای توسعه و تقویت همکاری های فی ما بین خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در دیدار […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت در نشست های جداگانه ای با نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و همچنین رییس این سازمان، از آمادگی این بانک برای توسعه و تقویت همکاری های فی ما بین خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، اظهار داشت: ما در کنار این سازمان بودن را برای خود نعمت و افتخار می دانیم و به این همکاری به چشم یک اقدام معنوی نگاه می کنیم تا اقتصادی.
وی با بیان این نکته که بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، حمایت از سازمان هایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد و همچنین همکاری با سازمان حج را در اولویت برنامه ای کاری خود قرار داده است، گفت: این اقدامات معنوی برای بانک بسیار پرخیر و برکت است و باعث رضایت درونی همه کارکنان می شود.
مدیرعامل بانک ملت از این بانک به عنوان یک بانک قوی، توانمند و دارای ساختارهای قوی فناوری اطلاعات یاد کرد و افزود: بانک ملت آماده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن، از طرح های پیشنهادی از سوی سازمان حج و زیارت حمایت و پشتیبانی کند.
وی همچنین در دیدار با رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ارائه خدمات به زائران عمره و عتبات عالیات، توفیق ارزشمندی است که از سال ۸۷ تاکنون نصیب بانک ملت شده است.
مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرد که با تداوم و توسعه همکاری ها با سازمان حج و زیارت، سطح رضایت زائران از خدمات ارائه شده بیش از پیش افزایش یابد.
وی با تاکید بر این نکته که انعطاف پذیری سیستم فناوری اطلاعات این بانک هرگونه تغییری را به سرعت امکان پذیر می کند، اظهار امیدواری کرد که هتل امیرالمومنین در شهر نجف نیز که با تسهیلات بانک ملت مراحل پایانی را طی می کند هرچه زودتر به بهره برداری برسد تا اقامت زائران در این شهر به بهترین شکل ممکن انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هم با تبریک انتصاب دکتر بیگدلی به مدیریت عاملی بانک ملت، این انتخاب را به دلیل برخاستن وی از بدنه بانک و داشتن تجربه و تخصص کافی، انتصابی بجا و شایسته خواند و اظهار داشت: انتصاباتی اینچنینی، باعث دلگرمی هرچه بیشتر کارکنان و موفقیت روز افزون سازمان می شود.
وی با اظهار امیدواری نسبت به بازگشایی عمره مفرده از سال آینده با تضمین امنیت زائران، خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی و معنوی در جامعه، از برکات سفر عمره است.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر با تاکید بر این نکته که بانک ملت همیشه کمک حال سازمان حج و زیارت بوده است، اظهار امیدواری کرد که با همکاری این بانک، تدابیری اندیشیده شود که ارائه خدمات و تسهیلات به زائران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
وی انجام کارهای معنوی نظیر حمایت از سازمان های حمایتی را یک باقیات صالحات برای بانک عنوان کرد و یادآور شد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات نیز از اقدامات اثرگذاری است که با همکاری بانک ملت به نحو خوبی انجام شده است و ادامه دارد.
حمید محمدی، معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت هم در سخنانی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران بانک ملت بابت ۹ سال همکاری با این سازمان اظهار داشت: این همکاری ممکن است منفعت اقتصادی زیادی برای بانک نداشته باشد اما یک کار معنوی است که خیر و برکت آن نصیب بانک و کارکنان آن خواهد شد.
وی با اشاره به توقف عمره مفرده و تلاش ها برای بازگشایی دوباره آن، تصریح کرد: در این شرایط، اعزام به عتبات، موضوعی است که می توان به صورت جدی تر به آن ورود پیدا کرد و البته خوشبختانه با همکاری بانک ملت، گام های خوبی در زمینه اعزام دانشجویان برداشته شده است.
رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: همکاری های بانک ملت و سازمان تاکنون خوب بوده ولی راه هایی برای گسترش این همکاری وجود دارد تا در نهایت علاوه بر تامین منافع مادی و معنوی بانک، سطح رضایت زائران نیز افزایش یابد.
در این جلسه که با حضور بهمن اسکندری و رحیم طاهری معاونان مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی و محسن شجاع مدیر شعب بانک ملت منطقه چهار تهران برگزار شد، طرفین توافق کردند تا با تشکیل گروه های کارشناسی نسبت به بررسی زمینه های توسعه همکاری بین این بانک و سازمان حج و زیارت، اقدامات لازم صورت گیرد.