تاپ خبر۲۴:دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن پذیرش پیشنهاد هیأت‌امنای دانشگاه خاتم، ریاست این دانشگاه را برعهده گرفت. در جلسه هیأت موسس دانشگاه خاتم و نظر به توجه ویژه دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مسائل فرهنگی، اجتماعی و به طور کلی احساس وظیفه در خصوص ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، پیشنهاد ریاست این دانشگاه به ایشان […]

تاپ خبر۲۴:دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن پذیرش پیشنهاد هیأت‌امنای دانشگاه خاتم، ریاست این دانشگاه را برعهده گرفت.
در جلسه هیأت موسس دانشگاه خاتم و نظر به توجه ویژه دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مسائل فرهنگی، اجتماعی و به طور کلی احساس وظیفه در خصوص ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، پیشنهاد ریاست این دانشگاه به ایشان داده‌شد.

بر اساس این خبر، دکتر قاسمی ضمن پذیرش این مسئولیت، اظهار امیدواری کرد در کنار سایر عزیزان در این دانشگاه، در جهت شکوفایی استعداد جوانان کشور و ارایه دانشگاهی با کیفیت و استانداردهای جهانی، قدم‌های موثری بردارد.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در اقدامی ارزشمند و در خورتحسین اقدام به راه‌اندازی دانشگاه خاتم کرده‌است. این دانشگاه با ساختمانی مجهز و با کیفیت‌ آموزشی بسیار بالا، اقدام به جذب دانشجو از طریق کنکورسراسری کرده و رشته‌های متنوعی را در گروه‌های مختلف همچون مدیریت، مالی، حسابداری، مهندسی‌صنایع، آموزش زبان‌های‌خارجی و روانشناسی ارایه می‌دهد. همچنین به‌زودی در این دانشگاه رشته‌های دیگری در سایر گروه‌های تحصیلی ارایه خواهندشد. هم‌اکنون ساختمان مرکزی این دانشگاه در تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک۳۰ واقع شده‌است.