تاپ خبر۲۴: دکتر سلطانی نژاد؛ به عنوان مدیر عامل بورس کالای ایران انتخاب شد. در اولین جلسه هیات مدیره بورس کالای ایران، ۴ عضو قدیمی و ۳ عضوجدید پس از بررسی های صورت گرفته حامد سلطانی نژاد را به عنوان سومین مدیر عامل بورس کالا انتخاب کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط […]

تاپ خبر۲۴: دکتر سلطانی نژاد؛ به عنوان مدیر عامل بورس کالای ایران انتخاب شد.
در اولین جلسه هیات مدیره بورس کالای ایران، ۴ عضو قدیمی و ۳ عضوجدید پس از بررسی های صورت گرفته حامد سلطانی نژاد را به عنوان سومین مدیر عامل بورس کالا انتخاب کردند.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران ، منصور یزدی زاده، رییس هیات مدیره بورس کالای ایران درباره این جلسه گفت: مطابق قانون تجارت بعد از برگزاری مجمع و انتخاب اعضای هیات مدیره، موضوع انتخاب مدیرعامل اولین اقدام هیات مدیره است.
وی در ادامه افزود: اعضای هیات مدیره با توجه به سه معیار دانش، مهارت، توانایی شروع به رایزنی برای انتخاب مدیر عامل کردند که در کنار دکتر پناهیان، ۶ گزینه مطرح و با آنها برای قبول این مسولیت صحبت شد که تعدادی از آنها با وجود تمایل هیات مدیره، شخصاً حاضر به قبول این مسوولیت نشدند و در نهایت دکتر پناهیان و دکتر سلطانی نژاد به عنوان دو گزینه نهایی هیات مدیره انتخاب شدند.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش دکتر پناهیان طی ۴ سال سکانداری بورس کالا درباره دلایل انتخاب سلطانی نژاد به عنوان جایگزین مدیرعامل سابق گفت: علاوه بر داشتن شاخصه های اصلی و عمومی – دانش، توانایی و مهارت-، برخورداری از ویژگی های فردی چون سوابق خوب در بازار سرمایه، برنامه مدون در عین جوان بودن ایشان هیات مدیره را برای انتخاب ایشان به طور کامل قانع کرد.