تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران با هدف تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و همچنین رفع احتیاجات ضروری مشتریان بیش از دو هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات در دو ماه ابتدای امسال از محل منابع قرض‌الحسنه خود پرداخت کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران با هدف تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و همچنین رفع احتیاجات ضروری مشتریان بیش از دو هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات در دو ماه ابتدای امسال از محل منابع قرض‌الحسنه خود پرداخت کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با کارمزد ۴ درصد و عموما برای تامین هزینه درمانی، کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تأمین مسکن و… به متقاضیان پرداخت می شود.
بانک ملی ایران در مدت مذکور تعداد دو هزار و ۶۸۴ فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۱۳۱ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال پرداخت کرده است.
همچنین سهم تسهیلات رفع احتیاجات ضروری این بانک از مجموع تسهیلات پرداختی قرض الحسنه در سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۵۹۵ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال بوده است.
این بانک در سال ۹۷ نیز بیش از ۶۷ هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری تخصیص داد که ارزش ریالی آن به یک هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۲۸۳ ریال می رسد.
در دو ماه ابتدای امسال همچنین مبلغ سه میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.