تاپ خبر۲۴: طی مراسمی با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، استاندار ایلام و مدیر شعب بانک مسکن استان ایلام، دو هزار واحد مسکن مهر که با اعطای تسهیلات بانک مسکن تکمیل شده است افتتاح و به متقاضیان واگذار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن […]

تاپ خبر۲۴: طی مراسمی با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، استاندار ایلام و مدیر شعب بانک مسکن استان ایلام، دو هزار واحد مسکن مهر که با اعطای تسهیلات بانک مسکن تکمیل شده است افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی به صورت نمادین با اهدای کلید یک واحد مسکونی پروژه مسکن مهر ایلام از افتتاح این واحدها در شهرهای ایلام، ایوان، دره‌شهر و دهلران خبر داد .
وی ضمن با تقدیر از عملکرد بانک مسکن، از تکمیل و افتتاح ۸۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: برای تکمیل سایر پروژه‌ها، مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در خدمات زیربنایی از جمله واگذاری انشعاب آب، برق، گاز و تلفن ضروری است که در صورت تحقق این امر، آمادگی داریم که ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر را تا پایان سال به متقاضیان واگذار کنیم.