تاپ خبر۲۴: دکتر پرویز احمدی با سابقه ای درخشان در حوزه های علمی و اجرایی، به ریاست هیأت مدیره بانک سرمایه منصوب شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، بر اساس تصمیم هیأت مدیره این بانک، دکتر پرویز احمدی ریاست هیأت مدیره بانک سرمایه را بر عهده گرفت. این گزارش […]

تاپ خبر۲۴: دکتر پرویز احمدی با سابقه ای درخشان در حوزه های علمی و اجرایی، به ریاست هیأت مدیره بانک سرمایه منصوب شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، بر اساس تصمیم هیأت مدیره این بانک، دکتر پرویز احمدی ریاست هیأت مدیره بانک سرمایه را بر عهده گرفت.
این گزارش می افزاید دکتر احمدی متولد ۱۳۳۲ و دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و با رتبه دانشیاری در دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه به تدریس مشغول است. وی علاوه بر این در دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبائی، امام صادق، شهید باهنر، پردیس کیش دانشگاه شریف و دیگر مؤسسات آموزش عالی در شهر تهران به تدریس اشتغال داشته است.
شایان ذکر است از دکتر احمدی تاکنون ۲۲ عنوان کتاب (تدوین و ترجمه) و ۹۲ عنوان مقاله منتشر شده و یا در مراحل مختلف چاپ و انتشار قرار دارد. گفتنی است ترجمه ایشان از کتاب «روش های ارزیابی متوازن منابع انسانی، تألیف بکر، هاسیلد و اولریج، فروردین ۱۳۸۸» برنده جایزه بهترین ترجمه خانه کتاب شده است.
همچنین دکتر احمدی سابقه ریاست هیأت مدیره و مدیر عاملی بانک رفاه و ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان بیمه خدمات درمانی را نیز در کارنامه خود دارد.
وی علاوه بر عضویت در هیأت مدیره سازمان های مختلف، عهده دار سمت مشاور در بانک ملی، مؤسسه مالی و اعتباری کوثر، شرکت داده پردازی سداد و… بوده است و به عنوان مدیر، ناظر، مشاور و مجری بسیاری از پروژه ها در بانک ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی ایفای نقش نموده است.
دکتر پرویز احمدی طی سال های خدمت خود، تقدیر نامه های متعددی دریافت نموده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:
* تقدیرنامه کتبی ریاست جمهوری در تحول اداری بانک رفاه
* تقدیرنامه بانک مرکزی در اخذ گواهینامه ISO9000-2000 بانک رفاه
* تقدیرنامه رئیس سازمان تأمین اجتماعی از عملکرد پنج ساله در مدیریت عامل بانک رفاه
* تقدیرنامه سازمان برتر «کرامت ارباب رجوع» در بانک رفاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی
خانواده بزرگ بانک سرمایه حضور دکتر پرویز احمدی را در جایگاه ریاست هیأت مدیره این بانک تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان را در اعتلای نام بانک سرمایه آرزومند است.