تاپ خبر۲۴:مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک روز یکشنبه ۱۷ خرداد سال جاری در اصفهان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان اصفهان، دکتر شهیدزاده در این مراسم بانک کشاورزی […]

تاپ خبر۲۴:مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک روز یکشنبه ۱۷ خرداد سال جاری در اصفهان برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان اصفهان، دکتر شهیدزاده در این مراسم بانک کشاورزی را بانکی مردمی ، عاطفی ، منطقی و دانش محور دانست و اظهار داشت : بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی با همکاری هم می توانند اتفاقی بزرگ و متمایز را برای امنیت غذایی کشور به ارمغان آورند.

شهیدزاده با اشاره به اینکه کارکنان بانک می بایست با تعامل و همدلی به عنوان یک نهاد مردمی خدمت به ممتازترین و پاک ترین قشر جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت : نقش ذاتی بانک کشاورزی توسعه در بخش کشاورزی است و بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی عامل اجرای سیاست های دولت و تامین کننده منابع مالی برنامه های توسعه ای و تجاری بخش کشاورزی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش سیاستی بانک کشاورزی ، یکی از اهداف بانک را تعیین ارزش افزوده اقتصادی برای تولید کننده دانست و با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که خام فروشی ممنوع است، گفت : کشاورزان باید محصولات خام خود را بسته بندی و فراوری کنند و ارزش افزوده را به خود اختصاص دهند تا با صنعتی کردن بخش کشاورزی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

دکتر شهیدزاده در ادامه از مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی به عنوان نقش اختیاری یاد کرد و گفت : اگر بخواهیم کشاورزی پایدار بماند باید نوجوانان ، زنان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را شناسایی کنیم و با آموزش دادن به آن ها و در اختیار گذاشتن منابع و حمایت از آن ها به تولید محصولات کشاورزی کمک کنیم.

وی در ادامه گفت : حیات بانک به مشتری وابسته است و رفع نیاز مشتری و تامین منابع مورد نیاز تولید کننده وظیفه بانک است. شهیدزاده افزود : نمی توانیم بدون توجه به نیاز مشتریان حرکت کنیم بنابراین بر اساس نیازمندی مشتری باید محصول خدمات بانکی طراحی و بازارسازی شود.

شهید زاده با اشاره به شعار« جهاد همدلی برای شکوفایی» اظهار داشت: همه ی ما در جامعه ای به نام جامعه تولیدی زندگی می کنیم که اگر بتوانیم نیازها را برطرف کنیم می توانیم در امنیت غذایی موثر باشیم و به اهداف مقام معظم رهبری که بر پایه اقتصاد مقاومتی طراحی شده است دست پیدا کنیم.

بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده در پایان ضمن قدردانی از زحمات اسماعیل اسفندیاری ، فریدون بهبهانی را به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اصفهان منصوب کرد.