تاپ خبر۲۴: همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی با صدور بیانیه‌ای بر حضور مدیران، کارکنان، بازنشستگان، بیمه شدگان و کارفرمایان این سازمان همانند سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن تأکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن بیانیه صادر شده از سوی […]

تاپ خبر۲۴: همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی با صدور بیانیه‌ای بر حضور مدیران، کارکنان، بازنشستگان، بیمه شدگان و کارفرمایان این سازمان همانند سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن بیانیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:
دهه مبارک فجر و بیست و دوم بهمن متعلق به امام بزرگوار(ره)، شهدا و ملت بزرگ ایران است. ملت ایران با تمام قوا در میدان دفاع از ارزش‌های بلند انقلاب و حمایت از منویات مقام معظم رهبری حاضرند و داهیانه و مدبرانه این مسیر افتخار آفرین را ادامه می‌دهند.
در آن روزهای سرنوشت ساز، ملت انقلابی ایران با رهبری امام راحل، دوشادوش یکدیگر و با اتحاد و همدلی بی‌نظیر خود رژیم ستمشاهی را سرنگون کردند و بنای رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه‌ریزی کردند.
چهل سال از آن روزهای غرورانگیز می‌گذرد. میلیونها نفر از اقشار گوناگون مردم، ۲۲ بهمن هر سال در سراسر کشور عید انقلاب را گرامی می‌دارند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به همراه بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان گرامی در تمام ادوار تاریخ درخشان نظام جمهوری اسلامی، همراه ملت بزرگ ایران بوده اند و امسال نیز همچون سال های گذشته، با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همراه اقشار گوناگون جامعه حاضر خواهند بود و یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمان های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و وحدت ملی، تاکید خواهند کرد.
مدیران و کارکنان این سازمان فردا ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی، دوشادوش سایر اقشار مردم در راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت.