تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در سال ۹۸ بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ناشی از دیه تخصیص داده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه با هدف دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد و […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در سال ۹۸ بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ناشی از دیه تخصیص داده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه با هدف دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد و مشارکت بانک ملی ایران در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و در این مراسم رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک، یک فقره چک دو میلیارد ریالی به این امر خیر اهدا کرد.
علاوه بر این، بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال نیز از سوی بانک ملی ایران به امر آزادسازی زندانیان در سال جاری اختصاص یافته است.
لازم به ذکر است، بانک ملی ایران از سال‌ها پیش توجه به طرح‌های عام‌المنفعه اجتماعی و فرهنگی را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار داده و طی سال های گذشته صدها زندانی جرایم غیرعمد با حمایت این بانک به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.
در سال گذشته نیز بانک ملی ایران چهار میلیارد تومان به این امر خیر اهدا کرده است.
همچنین بانک ملی ایران از سال ۱۳۸۹ تا کنون حدود ۷۵ میلیارد ریال به این منظور پرداخت و زمینه آزادسازی حدود ۶۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرده است.