تاپ خبر۲۴: تلویزیون‌های LG OLED سطح جدیدی از لذت را به عنوان پیشگام این عرصه، با آپدیت جدید Dolby Vision برای گیمرها روی نمایشگرهای ۴K با فرکانس ۱۲۰ هرتز، ارائه می‌کنند. ال‌جی الکترونیکس باافتخار اعلام می‌کند اولین تولید‌کننده تلویزیون است که توانایی پشتیبانی از Dolby Vision HDR را با فرکانس ۱۲۰ هرتز و کیفیت ۴K […]

تاپ خبر۲۴: تلویزیون‌های LG OLED سطح جدیدی از لذت را به عنوان پیشگام این عرصه، با آپدیت جدید Dolby Vision برای گیمرها روی نمایشگرهای ۴K با فرکانس ۱۲۰ هرتز، ارائه می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس باافتخار اعلام می‌کند اولین تولید‌کننده تلویزیون است که توانایی پشتیبانی از Dolby Vision HDR را با فرکانس ۱۲۰ هرتز و کیفیت ۴K برای بازی در پلتفرم‌های منتخب دارد و بر تعهد خود برای ارائه بهترین تجربه گیمینگ روی صفحه نمایشگرهای بزرگ دوباره تأکید می‌کند. باقابلیت‌های پیشرفته گیمینگ و کنترل‌های راحت و کاربرپسند، تلویزیون‌های رده‌بالای ال‌جی آماده ارائه تجربه‌های نسل جدید گیمینگ به عالی‌ترین شکل ممکن هستند.

با firmware نسخه ۰۳٫۱۵٫۲۷که به‌تازگی ارائه‌شده، تلویزیون‌های OLED سری C1 و G1 ال‌جی اولین تلویزیون در دنیا هستند که امکان پشتیبانی از Dolby Vision HDR باکیفیت ۴K و فرکانس ۱۲۰ هرتز را در پلتفرم‌های بازی عرضه می‌کنند. مدل‌های رده‌بالای مجموعه ۲۰۲۱ ال‌جی همچون OLED Z1 و QNED Mini LED QNED99 و NanoCell NANO99 نیز این آپدیت را در ماه ژولای دریافت خواهند نمود. دیگر مدل‌های تلویزیون ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم در حال تست گیمینگ Dolby Vision با فرکانس‌های ۶۰ و ۱۲۰ هرتز هستند.

این firmware یا سخت‌افزار (میان‌افزار)‌ برای ارتقا تجربه گیمینگ به سطح جدیدی از راحتی، ویژگی‌ جدید دیگری را ارائه می‌کند. Game Dashboard یک منوی شناور روی صفحه‌نمایش است که شبیه به تصویر HUD موجود در اغلب بازی‌ها بوده و در تمامی تلویزیون‌های ۲۰۲۱ ال‌جی مجهز به Game Optimizer قابل‌استفاده خواهد بود.این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات تلویزیون را به سرعت مشاهده کنند و به آنها امکان می دهد بدون مکث در عمل بین ژانرهای مختلف – استاندارد ، FPS ، RPG یا RTS جابجا شوند. داشبورد همچنین وضعیت حالت های دیگر مانند تثبیت کننده سیاه ، تأخیر کم و نرخ VRR را نشان می دهد. برای دسترسی به گزینه های بیشتر ، کاربران می توانند Game Optimizer را مستقیماً از داشبورد Game فعال کنند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی که توسط ناشران بازی و گیمرهای حرفه‌ای سراسر جهان عنوان بهترین تلویزیون برای گیمینگ را کسب کرده‌است، دارای ویژگی‌هایی می باشد که باعث می‌شود هر نوع بازی‌ فوق‌العاده روان و سریع بازی شود. تلویزیون‌های ال‌جی با حداقل تأخیر، گیم پلی شگفت‌انگیزی را با سطحی از تعامل ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می کند تا به صدر جدول امتیازات بازی ها صعود کنند.