تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران در پاسخ به نیاز مشتریان و به منظور کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عملیاتی بانکی، قابلیت دریافت و جوه کمک¬های مردمی به سازمان های خیریه را گسترش داد . به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، این بانک در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران در پاسخ به نیاز مشتریان و به منظور کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عملیاتی بانکی، قابلیت دریافت و جوه کمک¬های مردمی به سازمان های خیریه را گسترش داد .
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، این بانک در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان و در پاسخ به نیاز هموطنان قابلیت واریز وجوه کمک های مردمی به سازمان های خیریه طرف قراداد را گسترش داد. بر این اساس هموطنان در سراسر کشور می توانند نزورات و وجوه خیریه خود را از طریق دستگاههای خوپرداز این بانک به حساب نهاد یا موسسه مورد نظر واریز نمایند. تاکنون امکان واریز وجه به حساب سازمانهایی نظیر : بهزیستی، ستاد آزادی زندانیان، آسایشگاه سالمندان کهریزک، کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن تالاسمی ، ستاد بازسازی عتبات عالیات ، انجمن بیماران ام اس ، انجمن حمایت از حقوق کودکان، موسسه اشرف الانبیا، مستمندان تبریز ، موسسه محک و … از طریق دستگاههای خودپرداز مهیا نموده است . بر این اساس دارندگان کارتهای شتابی علاوه بر مراجعه به شعبه می¬توانند وجوه خیر خود را از طریق کلیه دستگاههای خودپرداز بانک صادرات در سراسر کشور به حساب نهادهای خیریه واریز نمایند .
شایان ذکر است خودپردازهای این بانک خدماتی همچون اعلام مانده حساب، انتقال وجه ، پرداخت وجه و ارائه صورتحساب، پرداخت قبوض و اقساط تسهیلات، فروش شارژ تلفن همراه ، خدمات سازمان سنجش ، پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور و …. اعلام مفقودی کارت و دریافت کد شبا را نیز دارند و به طور متوسط روزانه بیش از ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار تراکنش مالی مشتریان را با موفقیت انجام می دهند.
گفتنی است این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند( مانند شرکت ها، سازمانها و…) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.