تاپ خبر۲۴:مدیر عامل بانک مسکن با حضور در جمع خانواده های شهدای این بانک ، شرایط اقتصادی کشور را نیازمند الگوبرداری از نبرد هوشمندانه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک مسکن، دکتر محمدهاشم بت­شکن درضیافت افطاری که با حضور اعضای خانواده و فرزندان شهدای بانک مسکن برگزار شد، […]

تاپ خبر۲۴:مدیر عامل بانک مسکن با حضور در جمع خانواده های شهدای این بانک ، شرایط اقتصادی کشور را نیازمند الگوبرداری از نبرد هوشمندانه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس دانست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک مسکن، دکتر محمدهاشم بت­شکن درضیافت افطاری که با حضور اعضای خانواده و فرزندان شهدای بانک مسکن برگزار شد، با بیان اینکه اقتدار ایران در سه ضلع نظامی، فرهنگی-سیاسی و اقتصادی معنا و مفهوم پیدا می­کند، اعلام کرد: کشور در زمینه نظامی، به طور قطع قدرت برتر منطقه شناخته می­شود که این موضوع حاصل تلاش ایثارگران، جانبازان و شهداست و دلیل این اقتدار نیز روحیه جهادی، عزم و اراده، انگیزه و توان علمی و کار تیمی در هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و نفوذ دشمن از طریق تحریم­های ظالمانه به خصوص تحریم­های مالی-بانکی، افزود: امروز اگر در بعد نظامی، کشور دارای اقتدار لازم و مناسب است، از دور اندیشی و روحیه بسیجی ایثارگران و رزمندگان نشات می­گیرد. در نتیجه، با تبعیت از همین روحیه، در بُعد اقتصادی نیازمند فتح قله های دیگر هستیم که اگر چه جنس آنها با آنچه در زمان جنگ اتفاق افتاد، متفاوت است اما سطح اهمیت­ آنها دست کمی از آزادسازی خرمشهر ندارد.
مدیر عامل بانک مسکن تاکید کرد: در کارزار اقتصادی امروز کشور، به نبرد برای ایجاد رونق،‌ بهبود وضعیت معیشت مردم، ایجاد اشتغال و همچنین تامین خواسته فاقدین مسکن نیاز است و خانواده بانک مسکن در این مسیر، سربازهای این میدان نبرد به حساب می­آید.
دکتر بت­شکن با تاکید بر اینکه ادامه راه شهدای کشور از معبر اقتصاد مقاومتی عبور می­کند، گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری نشان داد دولت مستقر، با رای مردم، برای چهار سال دیگر، فرصت خدمت­گزاری دارد. بنابراین در دوره پیش رو با توجه به شرایط اقتصادی، نیازمند عملیات متعدد برای اصلاحات بنیادی و اساسی هستیم.
مدیر عامل بانک مسکن درباره ضرورت اصلاحات اقتصادی افزود: برای جلوگیری از بروز بی ثباتی مالی و بانکی در اقتصاد، کشور به جراحی مهمی در عرصه­های نظام مالی و بانکی نیاز دارد.
وی تصریح کرد: دولت دوازدهم باید بتواند برای سه ابرچالش، راهکار موثر ارایه کند. این سه ابر چالش شامل «صندوق­های بازنشستگی، اشتغال جوانان و همچنین تامین آب شرب» است. برای این سه ابرچالش باید همچون نبرد نظامی در جنگ تحمیلی، تدبیر به خرج داد تا موفقیت برای حل آنها، تضمین شود.
مدیر عامل بانک مسکن خطاب به فرزندان شهدای بانک مسکن گفت: انتظار من از شما عزیزان آن است که برای حل مشکلات کشور، پیش قدم شوید.
وی به فرزندان شهدای بانک مسکن که در حال حاضر در این بانک مشغول خدمتگزاری هستند، توصیه کرد: با دو حرکت تاریخ­ساز، ادامه دهنده راه پدرانشان شوند. اول اینکه، با الگوی رفتاری منحصر به فرد، به تزریق امید در جامعه کمک کنند و دوم، به نماد کارآمدی بانک مسکن تبدیل شوند.
مدیر عامل بانک مسکن تاکید کرد: فرزندان شهید باید نمادی از شور و هیجان و امید و کارآمدی باشند.
در پایان این مراسم،با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن ، از رشادت های یکی از مدافعان حرم که عضو خانواده بانک مسکن است، تقدیر وتشکر شد.