تاپ خبر۲۴:در اولین جلسه دولت تدبیر و امید به طور ویژه در خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تصمیماتی اتخاذ شد که بحمدالله با اجرای این تصمیمات مردم در ماههای آینده سال مشکلی در این زمینه نخواهند داشت. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران […]

تاپ خبر۲۴:در اولین جلسه دولت تدبیر و امید به طور ویژه در خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تصمیماتی اتخاذ شد که بحمدالله با اجرای این تصمیمات مردم در ماههای آینده سال مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیار خوشحالم و خدا را سپاسگزارم که دولت اولین جلسه خود را تشکیل داده است، گفت: در واقع حماسه سیاسی مردم با تشکیل جلسه هیات دولت یازدهم تکمیل شد.

رییس‌جمهور در تشریح برنامه‌های اولین جلسه هیات دولت یازدهم، گفت: در این جلسه منشور اخلاقی دولت قرائت و وزرا و معاونین پس از امضای این منشور، همگی در پیشگاه قرآن کریم برای خدمت به مردم و پایبندی به اصول منشور دولت تدبیر و امید سوگند یاد کردند.

دکتر روحانی افزود: در ادامه جلسه هیات دولت موضوعاتی که در دستور کار قرار داشت توسط وزرا و معاونین مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

رییس‌جمهور اظهار داشت: در اولین جلسه دولت تدبیر و امید به طور ویژه در خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تصمیماتی اتخاذ شد که بحمدالله با اجرای این تصمیمات مردم در ماههای آینده سال مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

دکتر روحانی تصریح کرد: در این جلسه همچنین با توجه به قولی که به مردم داده بودیم در خصوص دریاچه ارومیه نیز تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر گردید کارگروهی زیر نظر وزیر نیرو به عنوان «کارگروه نجات دریاچه ارومیه» مسائل و مشکلات این دریاچه را بررسی و گزارش آن را در جلسات آینده به دولت ارائه دهد.

گفتنی است دکتر روحانی و اعضای دولت در پایان جلسه امروز هیات وزیران در مقابل ساختمان دولت، عکس یادگاری گرفتند.