تاپ خبر24:وزیر امور اقتصادی و دارایی که همزمان با سفر ریاست جمهور به استان خوزستان، به این استان سفر کرده بود با اهداء لوحی از بانک ملی ایران تقدیر کرد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم در حاشیه هفتمین سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان، با حضور در شرکت های بزرگ تولیدی استان از مراحل تولید در این شرکت ها بازدید کرذ.

در این بازدیدها که با همراهی مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، محمد نور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک ، مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت ، احمد بهکارمرام رئیس اداره امور شعب استان  و جمعی از مدیران استانی و نمایندگان کارگری و اصحاب رسانه صورت گرفت بارها از حمایت ها، خدمات و همکاری های همه جانبه بانک ملی ایران تقدیر شد.

خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز با اشاره به نقش مهم بانک ها در توانمندسازی شریان های مهم اقتصادی کشور و ایجاد حس امید و آرامش در جامعه، به گذر موفقیت آمیز از بحران های دو سال گذشته در این استان در رابطه با شرکت های بزرگی همچون گروه ملی فولاد اشاره کرد و در این زمینه با اهداء لوحی از ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران قدردانی کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی استان نیز طی سخنانی از تعاملات گسترده، احساس مسئولیت و عملکرد جهادی مجموعه بانک ملی ایران در استان خوزستان تقدیر کردند و همکاری سایر بانک های استان را نیز خواستار شدند.

محمد نور آزادی  که به نیابت از سرپرست بانک لوح تقدیر وزیر اقتصاد را دریافت می کرد، در سخنانی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد و تولید و نامگذاری های پنج ساله اخیر در این زمینه، از برنامه ریزی و کار جهادی مدیران ارشد و کل مجموعه بانک در این راستا خبر داده و بر آمادگی همیشگی بانک ملی ایران در همراهی و پشتیبانی از واحدهای بزرگ و کوچک صنعتی در کل کشور تاکید کرد.

گفتگو با کارگران شاغل در این شرکت ها و ارائه راهکاری بالادستی در جهت رفع برخی دغدغه ها و مشکلات موجود از دیگر بخش های این دیدارها بود.

در ادامه این سفر هیات بازدید کننده با حضور در محل یادبود و مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد، با نثار فاتحه ای به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.